Реклами, в които ще се вглеждате отново и отново

Реклами, в които ще се вглеждате отново и отново

Един от залозите за успеха на рекламата е нестандартният подход.

В някои кампании той е реализиран по прост, лаконичен начин. Посланието им не се нуждае от обяснения. В същото време в тях има игра с визията. Илюстрацията задържа вниманието на наблюдателя - той не може да я възприеме от пръв поглед, защото тя показва преобърнати модели от реалността, провокации, обекти, които асоциираме с други.

Ето и няколко такива примери. Тези рекламни визии съдържат скрити послания. "Всяка от тях ще ви накара да върнете поглед на нея, да я разгледате за по-дълго", посочват авторите на руския сайт AdMe. Те представят селекцията. 

Вижте.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Като в "доброто" старо време: Първият "Магазин за хората" дебютира с опашки и празни рафтове
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 декември
Кая Калас: Постигането на сделка за финансиране на Украйна става все по-трудно
Проучване: Украинците не приемат мир на цената на територия и армия
На днешната дата, 15 декември. Имен ден празнува Свобода
ПП-ДБ смята нов кабинет в този парламент за невъзможен, ГЕРБ-СДС призова президента да участва в изборите
Бейби бумъри, Gen X, милениали, Gen Z - съществуват ли те в България?
Съвети от банкерите: Какво да правим при смяната на лева с евро?