Най-успешните публикации на марки във Facebook

Най-успешните публикации на марки във Facebook

Топ 10 на публикациите от марки, предизвикали най-масов отзив сред потребителите на Facebook, е свързан най-вече със спорта.

Силните мигове на големите спортни надпревари по света, отразени в снимки, провокират най-висока степен на интеракция сред хората в сайта, сочи класация на изследователската фирма от САЩ Shareable, цитирана от Adweek. И макар че алгоритъмът на социалната мрежа се промени и виждаме неща, избрани от нея, в началната ни страница, марките все още печелят най-висока видимост чрез отразяването на спортни събития.

Ето и най-провокиралите обратна връзка Facebook публикация на 2014 г. По данни на Sherable те са били повод за най-голям общ брой „харесвания“, споделяния и коментари. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Епизодите на „екстремно топене“ ускоряват загубата на лед в Арктика
Boeing иска отмяна на правилата за емисии, за да продаде още 35 товарни самолета 777F
Тактики за справяне с пасивно-агресивни хора
Времето: Посрещаме астрономическата зима със слънце на запад и дъжд на изток
КЗП състави над 30 акта за нарушения за необосновано повишаване на цените
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия
На днешната дата, 21 декември. Рождениците днес
Бутан ще инвестира 1 милиард долара в биткойн, за да засили икономическия си център