Затвори

Полезни съвети за по-качествен имейл маркетинг

Снимка: Shutterstock

Редовното получаване на писма с търговски оферти на електронната поща остава един от най-успешните начини да се рекламира компанията в интернет и като цяло, написа американското сп. Entrepreneur.

Доброволният абонамент за получаването на newsletter от дадена фирма е в сърцето на всеки имейл маркетинг. Чрез абонамента потребителите в мрежата декларират желанието си да се осведомяват непрекъснато какво се случва с определена компания или да черпят информация от дадена медия. Имейлите обвързват хората с марката, въздействат върху информираността им, дават им възможност да селектират темите, които ги интересуват, и така да покажат към коя част от клиентите или аудиторията принадлежат.

Ако сте решили да заложите на този вид директен маркетинг и да рекламирате фирмата си чрез него, имайте предвид следното:

  • Възможно най-много хора трябва да се абонират за фирмените ви имейли. Това може да стане, ако те се заинтригуват поне веднъж от съдържанието на корпоративния ви сайт. Затова се грижете сайтът ви да бъде достатъчно интересен и рекламиран.
  • Направете доброволното записване на абонамент за имейли от вашата фирма възможно най-кратко и забавно. Хубаво е то да може да се извършва онлайн и офлайн.
  • Сложете на началната страница на корпоративния сайт голям знак "Абонирай се за newsletter" или "Join my mailing list" и направете така, че кликването върху знака да препраща към история с изпратени от вашата фирма електронни писма за пример.
  • Промотирайте своя newsletter в блогове, други сайтове, форуми, социалните мрежи. Сложете бутона "Абонирай се за newsletter" в страницата на фирмата ви във Facebook. Публикувайте редовно линкове към newsletter-а си в Twitter. Изпратете съобщение на хората, с които компанията ви има контакт в LinkedIn и ги поканете да се абонират.  
  • Принтирайте брошури със съдържанието на най-четените ви имейли и ги поставете там, където вашите клиенти трябва да изчакат и нямат какво да правят междувременно. Предложете безплатен експертен доклад или талон за пазаруване от вашата фирма на новите регистрирали се.
  • Направете месечно състезание, което класира служителите във фирмата и отделните екипи в нея. Така близките и приятелите на служителите ще се абонират, за да следят какво се случва със състезанието и дали техните познати ще спечелят.
  • Не забравяйте едно от най-важните неща: потребителите сами трябва да селектират съдържанието на вашия имейл бюлетин и ако искат да получават новините само по една тема, това е абсолютно тяхно право.
  • Изпращайте приветстващ първи имейл за потвърждение на новозаписалите се. В него включете информация колко често хората ще получават имейли от вашата фирма и какви промоции предлагате. Сложете в него и линкове към стари издания на фирмените ви мейли. 
Коментари
Последни
Най-четени
Вчера
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Advertorial

Xperia XZ1 Compact - винаги там, накъдето политат мечтите ви

Никола Янев, президент на предприемаческата организация Start It Smart

Цитат на деня
Виц на деня

Снимка: Shutterstock

Валутен калкулатор

Валутен курс за 15.12.2017 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 15.12.2017 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.67609
0.596627
CNY
10
2.50677
3.9892
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.21616
0.451231
RUB
100
2.81397
35.537
USD
1
1.65664
0.603631