10 причини защо да рекламирате във Facebook

10 причини защо да рекламирате във Facebook

Сигурно сте чели много статии по темата „за” и „против” Facebook маркетинга. Да, споровете са оживени и продължават, което само идва да покаже, че най-голямата социална мрежа е реална сила, заслужаваща да я привлечете като съюзник на своя страна. Ако все още имате някакви колебания, запознайте се с изброените по-долу 10 аргумента, които ще ви помогнат смело да вземете решение за присъствие на бизнеса ви в социалната мрежа. А тези от вас, които вече рекламират там, ще открият доказателство защо е добре да увеличат бюджетите си.

И така, за реклама във Фейсбук има няколко възможности:

• Банери встрани

• Вашия уебсайт

• Вашата фен страница

• Постове на вашата фен страница

• Събития

Независимо коя форма ще изберете, знайте, че:

1. Когато става въпрос за развитието на вашата бизнес фен страница, инвестицията във Facebook остава полезна за бранда ви напред във времето. Ако рекламирате един месец с банер в сайт, когато кампанията приключи, определено ще имате спад. Но ако за един месец инвестирате бюджет, за да увеличите феновете си с 5000 активни потребители, харесали страницата ви, това ще повлия положително и на бъдещите ви резултати.

2. Съотношението цена – ефективност е ключов фактор. С изключително полезната функция за прецизно таргетиране на аудиторията ви всеки бюджет, изразходван за Facebook реклама, ще постига максимална ефективност и ще ви е в пъти по-полезен, отколкото ако бъде отклонен към друга медия.

3. Таргетиране – задайте кампанията си пред подходящата възраст, местоположение, пол, хоби и интереси и ще имате неминуем успех.

4. Непрестанното подобрение на Facebook. Това е място, където работят изключително умни хора, които непрекъснато подобряват мрежата и имат наистина големи планове за бъдещето й. Останалите социални мрежи няма как да достигнат такава степен на развитие, поради простата причина, че хората нямат нужда от две подобни неща. По-добре е да изпреварите конкуренцията сега с качествено присъствие на вашия бранд.

5. Анализите - изготвят се от Facebook и няма как фирмата, която ви обслужва, да ви даде некоректни данни за постигнатото. Ако пък сами управлявате рекламата си, имате възможност да следите непрекъснато дали тя ви е полезна или не и какво трябва да промените, за да ви носи дивиденти.

6. Ако съдържанието, което публикувате във вашата бизнес фен страница, е привлекателно и добре поднесено, вашите фенове ще подпомогнат кампанията ви, защото ще открият себе си в някои от публикациите ви, които ще споделят на стената си. А всички знаем, че най-силната реклама е препоръката от близък човек.

7. Достигате до хората с мобилни устройства, повечето от които са платежоспособни. От Facebook разрешиха този проблем и това доведе до покачване на акциите им до 32$, което надминава стартовата цена, обявена на ранен етап от мнозина за незаслужено висока.

8. Във вашата фен страница можете да споделяте и останалите си рекламни дейности, за които също сте отделили средства в зависимост от бранша на продукта или услугата ви. Можете да покажете на аудиторията ви снимки от промоции, интересни кадри зад кулисите на ваша тв реклама, самата реклама, ПР- материали, които сте публикували в медиите и много други.

9. Можете лесно да правите мониторинг на поведението на вашата конкуренция и да вземате моментални решения как да сте по-интересни от тях.

10. Обратната връзка от вашите клиенти и поддръжане на комуникация с тях. Фен страницата ще се напълни с хора - доволни от продукта/услугата ви и те ще го изразят на стената ви, което ще се види и от останалите. Веднага ще видите и тези, които имат забележка или са недоволни. Така можете да им отделите време и да се извините или реванширате, ако е нужно, да се обосновете и намерите доводи за подходящ отговор. Хората ще забележат вашата прозрачност и откровеност и това ще ги спечели още повече.

За да имате максимална ефективност от всяко действие в социалната мрежа, доверете се на специалисти, както правят и те, когато имат нужда от вашите услуги.

А онези от вас, които искат да стартират бизнес, нека да инвестират всичко във facebook реклама вместо да правите сайт, дизайни и презентации. Достатъчно е да сте много креативни и да имате качествата да изготвяте ежедневно ангажиращо съдържание.

Автор: Борислав Айтов, изпълнителен директор на www.BeShared.bg

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия
САЩ задържаха още един петролен танкер край Венецуела
Ценовият индекс на храните в България продължава да расте, сочат данни на ДКСБТ