Катерина Кирова-Миланова:Продължаваме да насърчаваме социално отговорните идеи

Катерина Кирова-Миланова:Продължаваме да насърчаваме социално отговорните идеи

Зеленият фонд на "Загорка" се насочва към най-голямото предизвикателство в България - задържането на младите хора и успешната им реализация в страната. Но, с това не се изчерпват ангажиментите на пивоварната към социалната отговорност. Обединени в платформата "Създаваме по-добър свят", те задават позитивния тон на промяната към устойчиво развитие, в която всички участват

- Преподредиха ли се приоритетите на „Загорка“ в областта на корпоративната социална отговорност в контекста на COVID-19?

- Ние сме социално отговорна компания и с активното си участие в редица инициативи целим подкрепата ни да има истински добър резултат и силен ефект. Съвсем естествено беше в тази безпрецедентна ситуация да насочим усилията си към здравните институции. Видяхме и други области, които имахме възможността да подкрепим: предоставихме IT оборудване за нуждите на онлайн обучението; дарихме средства и продукти за хранителната банка в Стара Загора; за нашите партньори с магазини осигурихме предпазни средства; оказахме подкрепа на ХоРеКа сектора чрез партньорството си в инициативата „Преоткрий България“. Не на последно място използвахме кампаниите на нашите марки „Загорка“, Heineken и „Ариана“, които със своя позитивен тон насръчаваха, че можем да бъдем заедно, макар и разделени, като намираме други поводи за споделяне и да си кажем наздраве.

- А какво се наложи да промените във връзка с кампаниите и продуктите ви?

- Водени от социалната си политика, променихме кампаниите на марките ни „Загорка“ с „Доброто тук е да си останеш вкъщи“, Heineken със Socialize responsibly, „Ариана“ и „Наздраве от вкъщи“, както и дигиталната изложба, подкрепена от Starobrno – „Различно. Човешко“. Всички те имаха за цел да бъдем близо до нашите консуматори и да отговорим адекватно на времето, в което се намираме. За нас остава важно устойчивото развитие в посока на намаляването на въглеродни емисии, опазването на водните ресурси, използването на устойчиви суровини, подкрепата на местните общности, безопасността и здравето, обединени в платформата ни „Създаваме по-добър свят“.

Продължаваме и да насърчаваме отговорната консумация чрез кампанията „Когато шофираш, никога не пий“ на Heineken, която тази година е с участието на бившите шампиони от Формула 1, баща и син – Кеке и Нико Росберг. Инициативата има за цел да обърне внимание, че най-добрият зад волана винаги е този, който не пие, преди да се качи в колата.

Обединихме и безалкохолните си продукти в портфолио Zero Zone*, което цели да отговори още по-точно на вкусовете на потребителите, но и да промотира отговорната консумация. Този нов и интегриран подход, поставящ фокус върху безалкохолните ни бири и радлери, цели развитие на категорията и отличаване на компанията на пазара.

- Кои са проектите, които Зеленият фонд на „Загорка“ би подкрепил тези дни?

- „Загорка Зелен фонд“ претърпя трансформация през последната година. Основната причина е желанието ни да му придадем по-голяма добавена стойност. През годините се убедихме, че става все по-трудно да намерим подходящи иновативни зелени идеи, които да реализираме. Затова решихме Зеленият фонд да бъде насочен към едно от големите предизвикателства в България – задържането на младите хора и успешната им реализация в страната. В момента разработваме нов формат, насочен към подкрепа на младите хора, като запазим елемента за насърчаване на социално отговорни идеи.

* Zero Zone

включва продуктите Heineken® 0.0 заедно с локалниje брандове „Загорка 0.0%“ и „Ариана Радлер 0.0%“, като радлерите iа с 4 свежи вкуса: лимон, малина, ягода и мента, грейпфрут и портокал. Всички те могат да се консумират по всяко време от деня и при всеки повод.

Автор: Венцислав Савов. Текстът е публикуван в бр. 07/20 г. на сп. "Мениджър"

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: Преговорите са много близо до реален резултат
Управителят на БНБ: Държавата има опора, дори когато политиката е в криза
Германското министерство на отбраната нарече стратегията за национална сигурност на САЩ „документ за развод“
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Димитър Манолов: Имаше по-добри възможности за бюджетно решение
Дания недоволства от избора на Тръмп на пратеник, подкрепящ американския суверенитет над Гренландия
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
Япония се готви да възобнови дейността на най-голямата атомна електроцентрала в света близо 15 години след Фукушима