Марк Зукърбърг обедня със $7 млрд. заради рекламния бойкот

Марк Зукърбърг обедня със $7 млрд. заради рекламния бойкот

Марк Зукърбърг загуби 7 млрд. долара от нетното си богатство заради бойкота на рекламодатели, които масово започнаха да оттеглят комуникационните си кампании от основаната от него социална мрежа Facebook, в знак на протест срещу езика на омразата, за чието ограничаване според мнозина не се вземат достатъчно мерки, предаде Business Insider.

В миналия петък главният изпълнителен директор на корпорацията изпрати на рекламодателите писмо с обещание за външен одит на инструментите и практиките за по-голяма безопасност. Ще започне и поставянето на етикети на публикации на политици, които нарушават политиките, но са достатъчно „новинарски“ да останат в платформата.

Междувременно спонсорираните си постове във Facebook оттеглиха Coca-Cola, Pepsi, Starbucks и Verizon. Вълната от рекламен бойкот се надигна в знак на протест, че социалната мрежа не реагира срещу публикации на президента Доналд Тръмп и неговият предизборен щаб, определяни от недоволните като "език на омразата".

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Макрон предупреди Китай за възможни европейски мита заради търговския дефицит
На днешната дата, 8 декември. Честит празник, студенти!
Франция засилва партньорството си с Нигерия на фона на растящи заплахи за сигурността
Европа привлича рекордeн дял от глобалния частен капитал
Германският външен министър призовава Китай да използва влиянието си върху Русия за мир в Украйна
Годишното обръщение на Путин: Крим е свещен за нас като храмовия хълм в Йерусалим
Медведев: Време е да затворим посолствата
HP отхвърли повишената оферта за придобиване от Xerox