„Стела Артоа“ запознава съседи в празничната си кампания


Хората все по-често избягват да си говорят със съседите си, а понякога не знаят дори и как изглеждат. „Стела Артоа“ показва отношение към проблема в тазгодишната си празнична кампания, озаглавена „Моментите, които си струват“.

Производителят на бира подготвя активация в кварталите на 27 американски града, с която се надява да сближи американците, както и филм за 6 двойки съседи от Ню Йорк, документиращ запознанството им и първия им разговор. Кампанията включва също игра на уебсайта, в която ще бъдат раздадени 500 специални плетени чанти с две бутилки „Стела Артоа“ и отварачка от две части, така че да бъде използвана, само когато съседите са заедно. Най-голямата награда в томболата е бира за цял месец.

От компанията се надяват да позиционират продукта си като сближаващ хората и да променят факта, че едва 31% от американците познават съседите си.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 декември. Бъдни вечер! Имен ден празнуват Евгени, Евгения, Жени
Квалифицираният електронен подпис става стандарт в държавната администрация
Дневните пари при командироване в страната ще станат 22 евро от януари
Времето: Обилни валежи в няколко области в западната част на страната
Лари Елисън лично гарантира над 40 млрд. долара за офертата на Paramount за придобиване на Warner Bros.
Как философията може да помогне в борбата с бърнаута
Пентагонът добавя Grok на Илон Мъск към арсенала си от инструменти за изкуствен интелект
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк