Реклама, която приветства промяната

Реклама, която приветства промяната

Една от водещите новини от арабския свят тази седмица бе, че саудитският крал Салман издаде декрет, с който най-сетне разрешава на жените в страната да шофират автомобили. Така, кралството от Персийския залив вече няма да бъде единствената държава, забраняваща на жените да управляват коли. 

Новината стана повод няколко големи автомобилни производители от света да реагират чрез реклама. Разбира се, това е добре за тях и бизнеса им. Но все пак, е най-важно за равноправието и справедливостта. 

Най-интересна и добре измислена според наблюдателите е реклама на Ford, публикувана в Twitter. В нея се вижда забулена жена да гледа в автомобилно огледало за обратно виждане. "Добре дошла на шофьорската седалка", посочва илюстрацията. 

Красотата е в простотата и затова тази творческа работа за Ford надминава усилията на други марки, които също се възползваха от повода, за да изпратят социални послания чрез реклама - Nissan и Volkswagen.

По-късно се оказа, че идеята на рекламата не е била съвсем оригинална - агенция J. Walter Thompson в Доха, Катар е спечелила награда в Дубай миналата година за подобна реклама за сайта Rafeef22. Може да я видите най-долу. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Рей Далио: Златото и нефиатните валути ще бъдат по-силни средства за съхранение на стойност с нарастването на дълга на САЩ
5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Продължава летищния хаос в Европа: Брюксел отменя половината заминаващи полети за днес
НАТО ще използва турска система за наблюдение след руските нахлувания по въздух
Слънчева неделя с температури до 30 градуса
Porshe отлага електрификацията на част от моделите си
ИПИ: Разходите за персонал в държавния бюджет са рекордни
Поставете си реалистични бизнес очаквания и постоянно ги надминавайте