Реклама, която приветства промяната

Реклама, която приветства промяната

Една от водещите новини от арабския свят тази седмица бе, че саудитският крал Салман издаде декрет, с който най-сетне разрешава на жените в страната да шофират автомобили. Така, кралството от Персийския залив вече няма да бъде единствената държава, забраняваща на жените да управляват коли. 

Новината стана повод няколко големи автомобилни производители от света да реагират чрез реклама. Разбира се, това е добре за тях и бизнеса им. Но все пак, е най-важно за равноправието и справедливостта. 

Най-интересна и добре измислена според наблюдателите е реклама на Ford, публикувана в Twitter. В нея се вижда забулена жена да гледа в автомобилно огледало за обратно виждане. "Добре дошла на шофьорската седалка", посочва илюстрацията. 

Красотата е в простотата и затова тази творческа работа за Ford надминава усилията на други марки, които също се възползваха от повода, за да изпратят социални послания чрез реклама - Nissan и Volkswagen.

По-късно се оказа, че идеята на рекламата не е била съвсем оригинална - агенция J. Walter Thompson в Доха, Катар е спечелила награда в Дубай миналата година за подобна реклама за сайта Rafeef22. Може да я видите най-долу. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия
САЩ задържаха още един петролен танкер край Венецуела
Ценовият индекс на храните в България продължава да расте, сочат данни на ДКСБТ