foodpanda - любима марка на България

foodpanda - любима марка на България

Международната платформа за поръчки и доставки на храна foodpanda, бе отличена с приза „Любима марка на България“ в категория Електронна търговия. Над 40 000 души подкрепиха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас, „Любимата марка на България“, която се проведе в три етапа.

Критерият, по който се излъчва всеки победител, е броят подадени гласове към съответната компания. Това, че foodpanda е „Любима марка на България“, е благодарение на факта, че е един от най-бързоразвиващите се брандове у нас, който за 5 години успя да спечели доверието на своите потребители. Международният опит на компанията допринесе за развитието на тази пазарна ниша в страната.

„С гордост можем да заявим, че през последните две години променихме не само сектора, но и подпомогнахме развитието на ресторантьорския бизнес, качеството на услугата – доставка, както и разкрихме потенциала на българския пазар в света на онлайн търговията.“ съобщи изпълнителният директор на foodpanda, Ивайло Нецов.

На официалната церемония, компанията получи и второ отличие за „Бранд мениджър на годината“ в категория Електронна търговия, което отиде при маркетинг екипа на foodpanda.

Преди официалното събитие по награждаването се проведе и конференцията „Brand talks“, на която специалисти в областта на рекламата, маркетинга и ПР разказаха своя опит и вдъхновяващи истории за това как трябва да се развива една марка успешно. Безценния си опит в това събитие споделиха изпълнителният директор на foodpanda, Ивайло Нецов, както и маркетинг мениджърът, Мария Христова. Те разказаха от първо лице за успешното ребрандиране на компанията, етапите за интегриране на глобалния бранд на местния пазар, както и много полезни практики от пътя, който измина брандът през последните години.[[{"fid":"337121","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":943,"width":2106,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]Пред foodpanda, новата „Любима марка на България“, има още много полета за развитие и предизвикателства, които да карат потребителите да огладняват и да очакват винаги нещо ново и вкусно!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Израелският президент призова за глобална борба с антисемитизма
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия
САЩ задържаха още един петролен танкер край Венецуела