Трудната за продаване автентичност

Трудната за продаване автентичност

Клиентите искат да чувстват, че това, което купуват е автентично, но авторът на книгата „Масовото персонализиране“, Джоузеф Пайн, отбелязва, че продажбата на автентичността е трудна, защото… няма такова нещо.

Той говори за няколко преживявания, които може и да са изфабрикувани, но така или иначе правят милиони. Променила ли се е нагласата на потребителите от лекцията на Пайн досега? Вижте сами!

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
Ръководителят на въоръжените сили на Швейцария: Не можем да се защитим от пълномащабна атака
Китай наложи санкции на американски отбранителни компании заради оръжейна сделка с Тайван
Европа е на кръстопът между AI амбициите и целите за климата
Доналд Тръмп: Зеленски няма нищо, докато аз не одобря плана
Тръмп разтърси световната търговия тази година. Известна несигурност се запазва и за 2026 г.
МВР: Не се доверявайте на предложения за „изгодна” обмяна на левове в евро