Затвори

Кандидатстването за „Продукт на годината 2017“ вече е отворено

От днес е отворено кандидатстването за престижната международна награда за иновации в потребителския сектор „Продукт на годината 2017“. Компаниите, които искат да участват в конкурса, могат да подадат заявка чрез регистрационна форма онлайн на www.produktnagodinata.bg/enter.

Крайният срок за кандидатстване е 31 октомври 2016 г., съобщават организаторите. 

Номинираните продукти и услуги трябва да са лансирани на българския пазар през последните 18 месеца (след юни 2015 г.) и да демонстрират иновация в своята функция, дизайн или опаковка.

От юли тази година „Продукт на годината“ е вече и в България. По света „Продукт на годината“ е най-голямото проучване за иновации в потребителския сектор на отделните пазари. Следвайки уникална методология на програмата, у нас Nielsen Bulgaria ще реализира това изследване - чрез национално представителна извадка на населението. Изследването ще отразява мнението на цялата страна, а не на група абонати на медии или доброволци. Същевременно, наградата е силно послание към потребителите и дистрибуторите и ефективно средство за насърчаване на продажбите.

Победителите се определят единствено в резултат на потребителски вот. Във всяка отделна категория победителят ще бъде само един. Той ще получи за една година ексклузивно лиценз на наградата „Продукт на годината“ и възможност да промотира, като използва червеното лого на конкурса неограничено в маркетинговите и публичните комуникации на свои продукти или услуги. 

Програмата „Продукт на годината“ е основана през 1987 г. от водещия френски експерт и предприемач Кристиян ле Брет, дългогодишен маркетингов директор в L'Oréal. Той създава уникална маркетингова концепция, която работи успешно на всеки пазар, с цел да насочи потребителите към най-добрите нови и иновативни продукти. В продължение на 29 години програмата успешно се реализира в десетки страни, като неотдавна тя стартира и на ключовите пазари САЩ, Канада, Индия, Южна Африка и Австралия, а от юли 2016 г. дебютира и в България. Наградата „Продукт на годината“ е международно утвърден стандарт за потребителско доверие.

Продуктите и услугите, които кандидатстват за наградата, трябва да демонстрират иновация в своята категория. Тя може да се съдържа във функцията, дизайна или опаковката на продукта. Кандидатствалият продукт/услуга може да бъде напълно нов(а) на пазара, или да бъде добавена полезна иновация към вече съществуващ продукт/услуга, като нова съставка, нова формула, нова функция или по-добра опаковка. При услугите това може да бъде или нова, или подобрена версия на вече съществуваща услуга.

Не е задължително иновацията да е революционна, достатъчно е тя да прави живота на потребителите по-добър и по-лесен.

Коментари
Последни
Най-четени
Вчера
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Advertorial

Людмил Даскалов, директор на Легранд България представя програмата ELIOT.

Кристиан Викторов е изпълнителен директор и един от основателите на стартъпа NemeSys Infosecurity. Завършил е бакалавърска степен по ИТ бизнес мениджмънт в училището по бизнес на Aston University в Англия. Има опит в консултантската практика по киберзащита и подсигуряване на ИТ рисковете на PwC във Великобритания. Член е на Британското компютърно общество (The British Computer Society). Има сертификат за владеенето на принципите по управление на информационна защита (CISMP).

Цитат на деня
Виц на деня
Последно видео
Валутен калкулатор

Валутен курс за 21.07.2017 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 21.07.2017 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.76982
0.565029
CNY
10
2.48208
4.02888
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.1826
0.458169
RUB
100
2.85034
35.0835
USD
1
1.67998
0.595245