Затвори

Идва поколението на т.нар. high tech майки

Леонора Христова е завършила бакалаварска степен по международни отношения в Университета на Портсмът във Великобритания и магистратура по международен мениджъмънт с маркетинг в Университета на Ексетър. След това се завръща да живее и работи в България. Започва работа като стажант в "Данон", където по думите й се е запалила голямата й страст към маркетинга като професия, докато се е учила от страхотни професионалисти. В момента е част от маркетинг екипа на "Юниливър". Отговаря пряко за категориите за лична хигиена и перилни препарати. 

Какви са най-успешните маркетингови кампании в България за последната година? Какво ще се промени в маркетинга през 2018 г.? 

На тези въпроси предлага отговори новата поредица от интервюта в раздела за маркетинг на сайта ни, с победителите в тазгодишния конкурс BAAwards, организиран от Българската асоциация на рекламодателите (БАР).

Конкурсът за поредна година отличи най-успешните и работещи маркетингови инициативи у нас. През 2017 г. той се проведе под мотото "Raising the БАР" - вдигане на летвата.

Продължаваме да представяме кратки интервюта с победителите - част от най-добрите маркетолози в България. Участник днес е Леонора Христова.

.....................

- Г-жо Христова, спечелихте награда на БАР за нов продукт – Baby Dove, който беше представен успешно на българския пазар под мотото „Няма перфектни майки, само истински“. Разкажете повече - емоцията ли беше водеща в посланието на тази кампания? 

- Да,определено емоцията беше водещата! Цялостната кампания на Baby Dove бе изградена върху мисията й да насърчи женската самоувереност и самочувствие в тази нова, вълнуваща, но и малко плашеща роля на майка. Целта на кампанията, от друга страна, бе да продължи да развива Dove като бранд, силно вярващ в истинската красота.

Всъщност ‚истинността‘ винаги е бил отличителен белег на Dove. За Baby Dove това означава тотално различна посока от розово оцветения и съвършенен свят, който представят нашите конкуренти. Означава да покажем истинските проблеми и предизвикателства, с които модерните майки биха се сблъскали.

Идеята на комуникационната кампания бе да покаже на майките, че няма правилен или грешен начин да отглеждат децата, независимо многото съмнения  в това ново преживяване, информация и съвети, които получават, за да бъдат перфектния родител. С лансиращата кампания активирахме всички медийни канали, релевантни на целевата ни група, които включваха както ATL, така BTL канали като телевизионна реклама с два тв клипа, силно участие в бебешки списания, сайтове, блогове и форуми, семплиране в родилни домове в България, дигитална активация, специални ивенти и събития, насочени към бъдещите майки, механизми с Baby Dove консултати, които да запознаят майките с новата гама.

Както самото ни проучване показа, най-големите влиятели на таргет групата ни са общностите за майки, ключови лидери на обществено мнение сред блогъри и лекари. Изхождайки от тази важна информация, осъществихме партньорства с Българската педиатрична асоциация, BG-Mamma, Проект "Маргаритка". 

- Какво е специфично в маркетинга към българските майки?

Коментари
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Advertorial

Автоматизацията на процесите подобрява продуктивността и атмосферата в офиса

Xperia XZ1 Compact - винаги там, накъдето политат мечтите ви

Никола Янев, президент на предприемаческата организация Start It Smart

Цитат на деня
Виц на деня
Валутен калкулатор

Валутен курс за 21.11.2017 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 21.11.2017 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.68012
0.595196
CNY
10
2.51635
3.97401
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.21003
0.452483
RUB
100
2.81178
35.5647
USD
1
1.66908
0.599132