Snapchat надмина по популярност Instagram и Facebook сред американските тийнейджъри

Snapchat надмина по популярност Instagram и Facebook сред американските тийнейджъри

Тийнейджърите в САЩ, откъдето се задават редица световни тенденции в употребата на социалните мрежи, обръщат все повече внимание на Snapchat и все по-малко на Instagram и Facebook, посочва проучване, цитирано от Adweek. 

Според инвестиционната фирма Piper Jaffray, която провежда изследването и го озаглавява "Taking Stock With Teens", 80% от младежите в Щатите използват Snapchat поне веднъж месечно - процентът е по-висок спрямо същия месец на 2015 г., когато е бил 74%. 79% от участвалите в проучването тийнейджъри са казали, че използват Instagram поне веднъж месечно - и тук има ръст, преди година процентът е бил 76. 

Може би най-интересният извод от изследването е влиянието на Snapchat върху Facebook, която искаше да я купи преди години. Тийнейджърите прекарват все по-малко време във Facebook в последните години и мигрират към "по-яки" платформи. Само 52% от участниците в изследването на Piper Jaffray, проведено сред 10 000 души, са казали, че използват Facebook поне веднъж месечно - по-малко, отколкото 56-те процента на есента на 2015 г. 

Най-вече по-малките момичета и момчета не влизат във Facebook. Snapchat и Instagram са еднакво популярни сред тези на възраст между 14 и 18 г. Едва 30% от децата под 14 години с регистрации в мрежите в страната влизат във Facebook всеки месец. По-малко от 50% от тях използват Twitter. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Съд в САЩ разпореди на Министерството на правосъдието да разсекрети материали по „делото Епстийн“
Премиерът: Евромонетите ще носят български национални символи и ще платежно средство в цяла Европа
Скромните лидери са най-ефективни
Шефът на ЕК Фон дер Лайен и канцлера Мерц не успяха да осигурят съгласие на Белгия за руските активи
Почина Франк Гери – една от суперзвездите на световната архитектура
На днешната дата, 7 декември. Рождениците днес
The Wall Street Journal: Белият дом е обезпокоен от сделката за придобиване от Netflix на Warner Bros.
Балансираното бяло е обявено за Цвят на 2026 година от института Pantone