Променени завинаги

Променени завинаги

Живеем в технологично най-напредналото време в човешката история. С нарастването на технологичните подобрения, промени и изобретения със сигурност може да се каже, че почти всяка индустрия се развива скоростно. Така е и с индустрията на маркетинга и връзките с обществеността.

Управлявайки технологичната пиар и маркетингова фирма AuthorityTech, видях от първа ръка как технологията бързо променя самата структура на начина, по който компаниите изграждат и пускат на пазара своите марки. Самата основа за тази бърза промяна от моя гледна точка е фундаменталният преход на начина, по който ние като хора събираме, възприемаме и консумираме информация, пише Джаксон Парот за Entrepreneur.

На прага на 2022 г. има толкова много опции, че, откровено казано, е поразително. Google, Instagram, Snapchat, Facebook, YouTube, LinkedIn. Всичко е достъпно за миг и се използва за секунди до минути. Как точно компаниите да адаптират своите маркетинг и пиар усилия?

Изградете бранд, а не просто компания

Вече не е достатъчно само да имате добър продукт или услуга, или да говорите за „спецификациите“ или техническите характеристики на вашата компания. Абсолютно важно е обаче да се разработи марка, която наистина резонира с хората, марка, в която те виждат себе си.

Стив Джобс и Apple са перфектен пример. Джобс свърши толкова невероятна работа по „хуманизирането“ на бранда, че хиляди и хиляди хора плакаха в момента на смъртта му. Коя друга компания и основател познавате, където хората се чувстват толкова свързани с марката си, че буквално плачат за смъртта на основателя ѝ?

Бъдете в медиите, където е и вашата аудитория

Повечето компании не знаят кой и къде е тяхната аудитория. Те просто се опитват да прокарат своя продукт или услуга, като се рекламират навсякъде.

Абсолютно жизненоважно е да разберете точно коя е вашата целева аудитория до последния детайл – да знаете как мислят, в какво вярват и как се държат. След като разберете това, ще имате много по-добра представа как да проектирате своето съдържание и маркетингова стратегия. Вместо да продавате на всеки във всеки търговски обект, вие ще можете да продавате и да говорите директно с точния си клиент в конкретните дигитални среди, в които пребивава.

Адаптация към технологията или разпад

Ясно е, че технологиите се развиват бързо и следователно вашата маркетингова и пиар стратегия също трябва постоянно да се развива. Вместо сляпо да приемате стратегия, важно е да обмислите как тя може да бъде подобрена с технологията. Има толкова много инструменти, които правят създаването, разпространението и проследяването на съдържание по-ефективно и рентабилно.

Ако вашият комуникационен екип или агенция не прилага авангардни технологии в рамките на своята стратегия, сега е моментът да започнете да търсите алтернативи. От управление на проекти до комуникация, връзки с медиите, има невероятни инструменти, които могат да бъдат намерени чрез просто търсене в Google.

За да успете и да процъфтявате във вашите маркетингови усилия, никога не приемайте статуквото и винаги прокарвайте границите на ефективност с технологиите.

По материал на Джаксон Парот за Entrepreneur.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия
САЩ задържаха още един петролен танкер край Венецуела
Ценовият индекс на храните в България продължава да расте, сочат данни на ДКСБТ