Затвори

Стотици испанци и туристи запазиха минута мълчание вчера в памет на жертвите на терористичния акт.

Снимка: Guliver / Getty Images

 

Барселона

Снимка: Guliver / Getty images

Снимка: Guliver / Getty Images

Дрис Оукабир

Снимка: Каталунската полиция

През лятото има засилено присъствие на каталунската полиция в метрото

Снимка: Guliver / Getty Images

Кадър от мястото, публикуван в Twitter /Arturo Fernández

Снимка: Guliver / Getty Images

Част III: Най-големите продуктови провали от 60-те години до днес

Снимка: en.wikipedia.org

От безалкохолни напитки, през коли, персонални дигитални асистенти, които са предшественици на таблета, до бургери за аристократи и кисело мляко "Космополитън" - това са най-големите и скъпи за производтелите продуктови провали в историята на бизнеса.

Изброява ги накратко екип на Business Insider. Ето каквои още припомнят авторите на този обзор:

1997 - газираната напитка Orbitz. Това била газирана вода в бутилка с вид на лампа за осветление. Продуктът се харесвал като дизайн на много от младежите в САЩ, заради красивия си вид, но самата напитка била неприятна на вкус - хората я сравняват със сироп за кашлица. Изчезва от рафтовете на магазините в страната една година след пазарния си дебют през 1997 г. Въпреки това... още се продава в eBay. За всеки, склонен да пие газирана вида на 10 години...

1998 - чипсът на Frito-Lay "WOW!".

1998 — Frito-Lay WOW! ChipsСнимка: Wikimedia

Тази бизнес история направо не е за вярване: В края на 90-те години от Frito-Lay представили на пазара "храна-чудо" - чипс, кръстен с мощното "WOW!". Според маркетинговите твърдения в описанието му, той съдържал съставка на име "олестра", която го правела "чипс без мазнини". Но, също както в един епизод на "Зайнфелд", където кисело мляко без мазнини довежда до изненадващо напълняване, чипсът изобщо не бил такъв. Молекулите "олестра" били твърде големи, за да бъдат разградени от тялото, поради което преминавали директно към храносмилателния тракт неабсорбирани. За съжаление, резултатът бил болки в стомаха и диария. По ирония хората, опитали продукта, наистина възкликвали "WOW!", но не с възхищение.

1999 - йогурт Cosmopolitan. В Америка мениджмънтът на известното списание Cosmopolitan взел интересно решение - той предложил на пазара йогурт със същия бранд, при това в момент, когато пазарът на кисели млека в САЩ преливал от подобни предложения. Оказало се, че читателките на Cosmo били достатъчно доволни само да четат списанието. Няма сведения дали млякото е било вкусно. 

Коментари
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Advertorial

Теодор Димитров e изпълнителен директор на българския стартъп за производство и доставка на матраци Amber. Завършил е Американския университет в България през 2014 година. Кариерата му започва в малката българска фирма ИВЕЛ 93 в Благоевград, която произвежда шоколадови изделия, където е бил търговски представител и мениджър на търговски екип.

Снимка: Личен архив

Айвазовски парк в Поморие - една от най-атрактивните възможности за инвестиции в имот

Цитат на деня
Виц на деня

Снимка: pixabay

Валутен калкулатор

Валутен курс за 18.08.2017 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 18.08.2017 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.73282
0.577094
CNY
10
2.49685
4.00505
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.14483
0.466237
RUB
100
2.80485
35.6525
USD
1
1.66595
0.600258