Затвори

Снимка: Дияна Георгиева/Мениджър Нюз

Снимка: Дияна Георгиева/Мениджър Нюз

Мощното оръжие на бизнеса

Снимка: Shutterstock

Лоялните клиенти са важен двигател на устойчивото развитие на бизнеса. Обикновено те са много по-малко чувствителни към цената, „имунизирани“ са към натиска и предложенията на конкурентите. Освен това могат да бъдат мощно маркетинг оръжие, защото защитават и промотират компанията онлайн и на живо напълно безплатно.

Как да увеличите тази общност? Американският автор Майса Соломон дава следните съвети в електронното издание Entrepreneur:

Научете се да предвиждате желанията на клиентите. Когато нуждите на клиентите са предусетени преди да са заявени, компанията показва, че има персонален подход. За тази способност маркетинг представителите на търговските отдели нямат нужда от телепатични способности. Просто трябва да познават клиентите добре.

Не бързайте да назначавате. Дори в компаниите с перфектно обслужване един сърдит на света служител може да съсипе приятното впечатление, лоялността на хората и мотивацията на екипите. Затова, когато назначават, мениджърите не бива да прибързват с избора на кадри, само за да запълнят свободната позиция. По-добре да изчакат малко и да оставят мястото празно, отколкото да назначат неподходящ човек.

Коментари
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Цитат на деня
Виц на деня
Валутен калкулатор

Валутен курс за 27.04.2017 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 27.04.2017 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.80761
0.553217
CNY
10
2.60694
3.83591
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.31679
0.431632
RUB
100
3.1506
31.74
USD
1
1.79747
0.556338