Затвори

Марките, които ще изчезнат през 2017 г. - II

Снимка: Pebble Technology, en.wikipedia.org.

Фалити, сливания, придобивания, липса на последователност в маркетинговите усилия, прекъсване на предлагането, ребрандинг, лъжливи обещания към потребителите, липса на адаптивност към промените на пазара, дефекти или скандал - това са най-честите причини за изчезването на големи марки с десетилетни традиции. 

Американската изследователска фирма 24/7 Wall. St. посочва тазгодишните си очаквания за изчезващите марки през 2017 г. в нов доклад, съставен на базата на предварително събрани данни. Според прогнозата й марките, които ще изчезнат през годината, са още:

The Limited. Американската марка облекло The Limited ще бъде следваща жертва на промените в поведението на клиентите и намаляващите продажби в моловете на САЩ, очакват от Wall. St. The Limited първоначално се сформира от L Brands, която е собственик на марки като Victoria’s Secret и Bath & Body Works, и днешната Sun Capital Partners. Последните й бизнес резултати обаче свидетелстват за предстоящ фалит - представители са наели множество адвокати, които да помогнат в преструктуриране на дългове. Очаква се да бъдат продадени магазините и инвентарът й, а цените й реално и онлайн сега са с поне 50-процентово намаление. Според изследвания, нейните дългогодишни клиентки се отказват от моделите й, за да изберат по-скъпи луксозни марки дрехи, или подобни дрехи на по-ниски цени. Така си отива една над 50-годишна марка. 

AT&T U-Verse. Това е марка телекомуникационни предложения от AT&T в САЩ, включваща широколентов интернет, телефон и видеоуслуги. Компанията миналата година купи най-големия доставчик на сателитна телевизия в страната DirecTV и вероятно ще се откаже в полза от нея в полза на неговото развитие. 

Sports Authority. След 29 години в бизнеса американската верига магазини подаде молба за защита от фалит до властите в Щатите през март 2016 г., с дългове от над 1 млрд. долара.

Yik Yak. Това бе една от най-бързо растящите социални мрежи, но сега има продължаващ спад на потребителите, компанията се свива. Yik Yak е базирана на локацията платформа за изпращане на съобщения, която дава възможност на използващите мобилни приложения да публикуват анонимно. Форматът се вписа естествено в живота на общежитията на американските университети, където в него младежите можеха да споделят клюки или да разпространяват информация за предстоящи събития. Не дълго след като Yik Yak си подсигури финансиране от 62 млн. долара и беше оценена на 400 млн. долара, потребителската й база започна да намалява. Според наблюдатели една от причините е промяна в интерфейса и функциите. 

Time Warner Cable. През май 2016 г. Time Warner Cable и Charter Communications подписаха сливане. Очаква се брандът Time Warner Cable, който се ползва с репутация на много лошо клиентско обслужване, да изчезне напълно от уебсайтове, превозни средства и стоки в САЩ до края на 2017 г. 

Коментари
Последни
Най-четени
Вчера
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Advertorial

Xperia XZ1 Compact - винаги там, накъдето политат мечтите ви

Никола Янев, президент на предприемаческата организация Start It Smart

Цитат на деня
Виц на деня
Валутен калкулатор

Валутен курс за 15.12.2017 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 15.12.2017 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.67609
0.596627
CNY
10
2.50677
3.9892
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.21616
0.451231
RUB
100
2.81397
35.537
USD
1
1.65664
0.603631