Затвори

Стотици испанци и туристи запазиха минута мълчание вчера в памет на жертвите на терористичния акт.

Снимка: Guliver / Getty Images

 

Барселона

Снимка: Guliver / Getty images

Снимка: Guliver / Getty Images

Дрис Оукабир

Снимка: Каталунската полиция

През лятото има засилено присъствие на каталунската полиция в метрото

Снимка: Guliver / Getty Images

Кадър от мястото, публикуван в Twitter /Arturo Fernández

Снимка: Guliver / Getty Images

На какво държат младите клиенти

Снимка: Shutterstock.com

Младите хора - защо доставчиците на услуги като банките и държавните финансови институции ги губят като клиенти? На този въпрос предложи отговор с разказ в Harvard Business Review авторът Андрю Макафий. Споделеното от него е трайно полезно на бизнеса. Ето какво разказва той:

Имах интересен разговор по-рано тази седмица с един много опитен консултант, чиято фирма работи с много от най-големите доставчици на финансови услуги в света - банки, фондове, застрахователни компании, за които всички сме чували. Той сподели загрижено, че много от тях са забелязали една и съща тревожна тенденция: по-младите им клиенти наистина не ги харесват.

Много от тези дружества имат доминиращ модел как да взаимодействат с клиентите си чрез събития като купуването на застраховка "Живот", създаване на брокерска сметка, спестявания за колеж или пенсиониране. Често компаниите се срещат лице в лице с клиентите си, но все по-често се случва те да си взаимодействат онлайн.

Какво му е лошото на това? Обикновено уебсайтовете са неудобни. Там липсва основна информация и невинаги могат да се получат отговори на всички възможни въпроси, които потребителите искат да зададат. А удобството се цени от клиентите, особено от младите.

Има две лоши новини за доставчиците на такива услуги. Първата е, че очевидно клиентите не откриватт нужното удобство. Втората - че по-възрастните клиенти изобщо не я ползват. За да обърнете тази тенденция в своя полза трябва да направите няколко неща:

  • Първо, трябва да предлагате отлични онлайн и офлайн услуги. Независимо дали сте лидер или сега стартирате, обърнете внимание на функционалността. В днешно време тя е от особено значение.
  • Забързаният ни свят наистина превърна времето в пари. Клиентите ви нямат време да се ровят в сайта ви, за да намерят нужната им информация. Всичко трябва да е лесно и достъпно.
  • Вашият уебсайт е вашето лице. То трябва да е усмихнато, приветливо и да казва „Заповядайте, ние ще ви помогнем!”. Всички излишни подробности в него са неприемливи. Но трябва да присъстват всички отличителни черти на компанията ви, които да вдъхват доверие, особено, ако се занимавате с финансови услуги.
Коментари
Последни
Най-четени
Вчера
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Advertorial

Теодор Димитров e изпълнителен директор на българския стартъп за производство и доставка на матраци Amber. Завършил е Американския университет в България през 2014 година. Кариерата му започва в малката българска фирма ИВЕЛ 93 в Благоевград, която произвежда шоколадови изделия, където е бил търговски представител и мениджър на търговски екип.

Снимка: Личен архив

Айвазовски парк в Поморие - една от най-атрактивните възможности за инвестиции в имот

Цитат на деня
Виц на деня

Снимка: pixabay

Валутен калкулатор

Валутен курс за 18.08.2017 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 18.08.2017 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.73282
0.577094
CNY
10
2.49685
4.00505
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.14483
0.466237
RUB
100
2.80485
35.6525
USD
1
1.66595
0.600258