Затвори

Снимка: Guliver / Getty Images

Дрис Оукабир

Снимка: Каталунската полиция

През лятото има засилено присъствие на каталунската полиция в метрото

Снимка: Guliver / Getty Images

Кадър от мястото, публикуван в Twitter /Arturo Fernández

Снимка: Guliver / Getty Images

Професии на бъдещето в дигиталната реклама - IV

Снимка: Shutterstock

Работни места в рекламния бизнес, които изглеждаха експериментални преди няколко години, сега са задължителна част от него. 

Рекламата се променя безпрецедентно бързо заради нахлуването на технологиите и професиите в маркетинга ще се изменят още повече. По-точно, те ще се обогатят, а може би и някои ще отпаднат.

Какви още специалисти ще са необходими на бранша в идните няколко години? На този въпрос предлага отговори водещото издание за маркетинг Adweek. В тема на един от своите броеве то посочва професиите на бъдещето, които очаква да възникнат в рекламната индустрия, на базата на проучвания на водещи консултантски и изследователски фирми в САЩ и на мненията на професионалисти с дългогодишен опит в рекламата в страната.

Професиите са още...

Разработчик гласови умения (Voice skills developer). Този експерт би трябвало да работи в областта на комуникационното планиране, с диплома по компютърни науки или лингвистика. Той ще трябва да умее да борави с JavaScript, Python и да създава проекти за Alexa, Google Assistant или Microsoft Cortana.

Защо ще е нужен? Смята се, че гласово управляваният изкуствен интелект ще се развие експлозивно в бъдеще. Интерфейсът в това поле става все по-бърз, по-свързан и позволява на повече детайли и персонализация. Гласовият AI ще става все по-важен за маркетинга при търсене на информация. Дешифрирането на намеренията на потребителите ще стане все по-сложно, докато комуникацията на хората минава от писане на клавиатура към използване на гласа. Тази сложна среда все повече ще определя как брандовете изграждат доверие сред хората и комуникират колко са важни сред публиките. 

Коментари
Последни
Най-четени
Вчера
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Advertorial

Теодор Димитров e изпълнителен директор на българския стартъп за производство и доставка на матраци Amber. Завършил е Американския университет в България през 2014 година. Кариерата му започва в малката българска фирма ИВЕЛ 93 в Благоевград, която произвежда шоколадови изделия, където е бил търговски представител и мениджър на търговски екип.

Снимка: Личен архив

Айвазовски парк в Поморие - една от най-атрактивните възможности за инвестиции в имот

Цитат на деня
Виц на деня

Снимка: Shutterstock

Валутен калкулатор

Валутен курс за 17.08.2017 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 17.08.2017 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.72914
0.578322
CNY
10
2.50394
3.99371
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.15175
0.464738
RUB
100
2.81524
35.521
USD
1
1.67208
0.598058