Затвори

Снимка: Guliver / Getty Images

Дрис Оукабир

Снимка: Каталунската полиция

През лятото има засилено присъствие на каталунската полиция в метрото

Снимка: Guliver / Getty Images

Кадър от мястото, публикуван в Twitter /Arturo Fernández

Снимка: Guliver / Getty Images

Професии на бъдещето в дигиталната реклама - II

Илюстрация: Shutterstock

Рекламният бизнес се променя рязко заради нахлуването на технологиите, и професиите в маркетинга ще се изменят. По-точно, те ще се обогатят, а може би и някои ще отпаднат.

"Време е да излъскате автобиографията, маркетолози", посочва в тема от броя си американското списание Adweek. Работни места, които изглеждаха експериментални преди няколко години, сега са задължителни, посочват авторите. 

Пътищата на цели кариери в маркетинга от преди години се прекъсват и сега както брандове, така и рекламни агенции, се пренастройват за следващо поколение от таланти в маркетинга. 

Глобализацията и комодизацията на технологиите ускориха темпото, с което нови, обещаващи инструменти стават налични за марките. Арън Харви - съосновател на Ready Set Rocket припомня, че всяка работна титла в дигиталните агенции днес не е съществувала само преди 8 години.

На маркетолозите ще се налага да създават дигитални изживявания, които хората да желаят да имат, отбелязва Адам Клайнбърг - CEO на Traction. За това ще е необходим правилният вид ноу-хау. 

Adweek се консултира с далновидни експерти в областта на дигиталната реклама в САЩ и на базата на казаното от тях и на данни от проучвания посочва 10 професии, които вероятно ще бъдат много важни и търсени в бъдеще. Да кажем, в следващите няколко години. Или поне докато не дойде следващата истинска вълна на иновация и не помете всичко, което е дотук. Но, засега, професиите, вероятно ще са следните: 

Главен директор Преживявания. (Chief experience officer / CXO.) До 2020 г. се очаква 40% от директорите в дигиталните агенции да се отчитат на тях, според IDC. За професията ще са нужни майсторство в дизайнерското мислене и солиден фундамент в компютърните науки + креативност и умение да бъдеш мениджър. 

Разиването на обширни умения в съчетаването на маркетинг и технологии е от първостепенна важност за разбиране на еволюцията на потребителския досег в епохата на вечната свързаност. Управлението на цялостното изживяване на клиентите с марките ще изисква безкраен фокус върху отделните хора и способност да се разбира как един бранд може да обогати или добави значима стойност към живота им, смятат експерти. 

Коментари
Последни
Най-четени
Вчера
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Advertorial

Теодор Димитров e изпълнителен директор на българския стартъп за производство и доставка на матраци Amber. Завършил е Американския университет в България през 2014 година. Кариерата му започва в малката българска фирма ИВЕЛ 93 в Благоевград, която произвежда шоколадови изделия, където е бил търговски представител и мениджър на търговски екип.

Снимка: Личен архив

Айвазовски парк в Поморие - една от най-атрактивните възможности за инвестиции в имот

Цитат на деня
Виц на деня
Валутен калкулатор

Валутен курс за 17.08.2017 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 17.08.2017 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.72914
0.578322
CNY
10
2.50394
3.99371
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.15175
0.464738
RUB
100
2.81524
35.521
USD
1
1.67208
0.598058