Затвори

Кога една реклама може да се окаже безсмислена

Снимка: Shutterstock

Често се случва - рекламата не работи. Някой е отделил бюджет, нещо е било измислено, заснето/записано, показано, и после няма ефект. Защо всичките тези пари и труд за нищо?

Някои хора сами убиват рекламната си кампания, посочиха авторите в сайта The Balance. Ето какви са водещите причини, които може да обезсмислят цялата ви маркетингoва инициатива.

..................

Игнорира се целевата аудитория.

Винаги се старайте да идентифицирате потенциалните си клиенти, преди изобщо да започнете да работите по една рекламна кампания, съветват специалистите в рекламния бранш. Няма смисъл да продавате велосипеди за възрастни в тийнейджърските списания, нали? 

Рекламните материали не са възложени на специалисти.

Решили сте да спестите някоя и друга сума, затова сами сте си направили материалите? Много хубаво, но все пак има причина рекламните агенции да продължават да съществуват през последните десетилетия. Поверете нещата на професионалисти. Приемете, че вие сте експерти във вашето поле, а те в тяхното.

Няма план.

Всяка успешна рекламна кампания започва с добре обмислен план. Няма смисъл да започвате реклама просто така, някъде, защото ви харесва. Трябва добре да знаете какъв е бюджетът ви, пред кого ще рекламирате, къде, колко дълго и т.н., за да не изгубите.

Коментари
Последни
Най-четени
Вчера
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Цитат на деня

Снимка: Shutterstock

Виц на деня
Валутен калкулатор

Валутен курс за 26.04.2017 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 26.04.2017 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.8051
0.553986
CNY
10
2.60565
3.83781
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.30361
0.434101
RUB
100
3.16706
31.575
USD
1
1.79549
0.556951