Затвори

Кога една реклама може да се окаже безсмислена

Снимка: Shutterstock

Често се случва - рекламата не работи. Някой е отделил бюджет, нещо е било измислено, заснето/записано, показано, и после няма ефект. Защо всичките тези пари и труд за нищо?

Някои хора сами убиват рекламната си кампания, посочиха авторите в сайта The Balance. Ето какви са водещите причини, които може да обезсмислят цялата ви маркетингoва инициатива.

..................

Игнорира се целевата аудитория.

Винаги се старайте да идентифицирате потенциалните си клиенти, преди изобщо да започнете да работите по една рекламна кампания, съветват специалистите в рекламния бранш. Няма смисъл да продавате велосипеди за възрастни в тийнейджърските списания, нали? 

Рекламните материали не са възложени на специалисти.

Решили сте да спестите някоя и друга сума, затова сами сте си направили материалите? Много хубаво, но все пак има причина рекламните агенции да продължават да съществуват през последните десетилетия. Поверете нещата на професионалисти. Приемете, че вие сте експерти във вашето поле, а те в тяхното.

Няма план.

Всяка успешна рекламна кампания започва с добре обмислен план. Няма смисъл да започвате реклама просто така, някъде, защото ви харесва. Трябва добре да знаете какъв е бюджетът ви, пред кого ще рекламирате, къде, колко дълго и т.н., за да не изгубите.

Коментари
Последни
Най-четени
Вчера
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Advertorial

Людмил Даскалов, директор на Легранд България представя програмата ELIOT.

Кристиан Викторов е изпълнителен директор и един от основателите на стартъпа NemeSys Infosecurity. Завършил е бакалавърска степен по ИТ бизнес мениджмънт в училището по бизнес на Aston University в Англия. Има опит в консултантската практика по киберзащита и подсигуряване на ИТ рисковете на PwC във Великобритания. Член е на Британското компютърно общество (The British Computer Society). Има сертификат за владеенето на принципите по управление на информационна защита (CISMP).

Цитат на деня
Валутен калкулатор

Валутен курс за 23.06.2017 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 23.06.2017 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.80244
0.554803
CNY
10
2.55955
3.90694
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.22747
0.44894
RUB
100
2.9337
34.0866
USD
1
1.7505
0.571265