Затвори

Умните маркетолози ще интегрират посланията си в света на телефоните

Анна Кираджиева има бакалавърска степен по маркетинг и магистърска по финанси. В момента завършва Executive MBA в Шефийлдския университет. Професионалният й опит започва като търговец, преминавайки през всички нива – от търговски представител до регионален мениджър за Северна България. От 7 години се е посветила на маркетинга, като е работила за брандове като Chio, Pom Bar, Престиж, Траяна, Хипер, Споко. От една година е страши бранд мениджър в Девин АД и отговаря за цялостното представяне на марките DEVIN Минерална и DEVIN Air.

Какво работи в маркетинга на родна почва? Кои са характерните черти в мисленето и поведението на българския клиент? Какви модерни практики ще работят в рекламните кампании през 2017 г. и кое ще бъде вече отживяло?

На тези и други въпроси дават отговор един от най-успешните маркетолози у нас - носителите на тазгодишните награди на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) BAA Awards 2016. В поредица от интервюта в раздела за маркетинг на сайта ни те споделят опит и очаквания. 

Гост в рубриката днес е Анна Кираджиева - старши бранд мениджър на Девин. BAAwards 2016 награди Девин за най-добър маркетингов екип в категорията „Нова услуга“, за кампанията „Доставка на вода до твоята кухня!”.

....................................

- Г-жо Кираджиева, екипът ви получи награда в конкурса на БАР за кампания с представяне на нова услуга на пазара във вече съществуваща категория - на минералната вода. Каква точно е тази услуга?

- Услугата „Доставка на вода до твоята кухня“ предоставя удобство на съвременнoтo домакинство винаги да има в дома си минерална или изворна вода, без това да отнема време и без на домакинята да ѝ се налага да носи тежки туби. Комфортът винаги да имаш на разположение в дома си топла или студена вода, в комбинация с безплатната доставка и атрактивните условия, убедиха значителна част от домакинствата в София да ни се доверят.

- С какъв медиен микс реализирахте кампанията?

- Тъй като проектът първоначално стартира като тест в три квартала на София, медийният микс беше изцяло съобразен с това изискване. През този период съсредоточихме усилията си върху геотаргетирана дигитална комуникация, външна реклама, раздаване на брошури на касите на супермаркетите в тези квартали и по ключовите кръстовища, а също така флайери с информация, които придружаваха доставките на храна към тези квартали.

Тестовият период ни даде възможност да оценим кой е най-ефективният медиен микс и как да изградим кампанията си за втория етап, когато активирахме услугата за цяла София.

- Какви цели постигнахте?

- За по-малко от три месеца успяхме да достигнем 53% познаваемост на новата услуга на Devin сред жителите на тестовите квартали, а една трета от потребителите бяха отворени към предложението и обмисляха покупка. Към момента, благодарение на отдадеността на целия екип, ежеседмично доставяме вода на стотици семейства.

- Къде срещнахте предизвикателство, в какво не успяхте?

Продължава на страници 2 и 3. 

Коментари
Последни
Най-четени
Вчера
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Advertorial

Xperia XZ1 Compact - винаги там, накъдето политат мечтите ви

Никола Янев, президент на предприемаческата организация Start It Smart

Цитат на деня
Виц на деня

Снимка: Shutterstock

Валутен калкулатор

Валутен курс за 15.12.2017 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 15.12.2017 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.67609
0.596627
CNY
10
2.50677
3.9892
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.21616
0.451231
RUB
100
2.81397
35.537
USD
1
1.65664
0.603631