Управлението на онлайн репутацията – задължително

Управлението на онлайн репутацията – задължително

Една от най-големите компании, занимаваща се с Online Reputation management – ORM.BG, споделя част от тънкостите на специализираното управление на онлайн репутацията за всеки бизнес, личност, бранд и т.н.

С развитието на Интернет и социалните медии, резултатите от търсенията в търсещите машини, се превърнаха в основна част от личната или бизнес репутация. А самото онлайн управление на репутацията се фокусира върху управлението на продукти и услуги, за които потребителите търсят, и тяхното подреждане в резултатите на уебсайтовете.

Така управление на онлайн репутацията (ORM) е практиката за изработване на стратегии, които помагат на обществото, лишено от тенденциозни или злонамерени коментари, да придобие представа за организация, физическо лице или др., в Интернет пространството.

Използвайки услугите на ORM.BG компаниите или личностите, могат да ограничат последиците от недоброжелатели или конкуренти, които умишлено се опитват да ги злепоставят; да създадат проактивни маркетингови стратегии за онлайн потребителите или да увеличат онлайн видимостта си. Една широко разпространена философия на ORM е използването на положителни, маркетингови материали за противодействие или балансиране на негативните коментари. Пример е използването на онлайн съдържание, с което да се въздейства върху резултатите от търсещите машини (SERP). И понеже първата страница на SERP-а може да има ограничен брой резултати, специалистите по управление на онлайн репутация се стараят на първите страници да фигурира съдържание, което да отговаря на истината за реалната личност или бранд и да има положителен характер.

Други ORM кампании включват многократни стратегии – имейли, социални медии и разработване на личен сайт. Ръководителите на кампании за репутация могат да създадат обширни уебсайтови проекти за разпространение на текст, видео или други елементи, като също така могат да използват анализите от социалните медии, за да определят статуса на компанията. А поддържането на профили в социалните медии се превърна в основен елемент на управлението на онлайн репутацията, тъй като много потребители участват в едни от най-популярните платформи социални мрежи. Те от своя страна, притежават функции, които бързо помагат да се създадат значителни промени в онлайн репутацията на фирмата или личността.

Едно от най-големите предимства на ORM.BG е, че разполага с необходимите специалисти, които да могат да покрият абсолютно всеки аспект от една стратегия за управление на репутация – от изграждането на личен уебсайт, през създаването и управлението на профили в социалните мрежи, до положителното текстово съдържание, което да се класира на предни позиции в SERP-а.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven
Парламентът прие на първо четене удължителният бюджет за 2026 година
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
МАЕ: Глобалното търсене на въглища достигна рекордно високо ниво тази година, очаква се спад до 2030 г.
Норвегия ще взривява собствени мостове в случай на военен конфликт
Рекорд: Испания отчете близо 100 млн. туристи през 2025 г. и дебне конкуренцията