Виртуална реалност и интерактивност: Трендовете в имейл маркетинга на 2022 година

Виртуална реалност и интерактивност: Трендовете в имейл маркетинга на 2022 година

Виртуална реалност, повече интерактивност, мобилна оптимизация, сигурност на данните – това са част от нещата, които ще са важни за имейл маркетинга тази година според екипа на Red Website Design.

В своя инфографика те обобщават най-важните трендове на 2022-ра, които маркетолозите и бизнес лидерите не трябва да подминават в развитието на техния бранд.

Вижте ги!

[[{"fid":"386995","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":8833,"width":768,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 22 до 28 декември
Руски високопоставен генерал бе убит в Москва с взривно устройство под автомобила му
Ход срещу премиера: Британски министър призова за присъединяване към митническия съюз на ЕС
Румен Радев: Хората, които се представят за организатори на моя партия, са измамници
На днешната дата, 22 декември. Имен ден празнуват Анастас и Анастасия
Коледните продажби на дребно в Германия са разочароващи до момента
Лувърът беше само началото: Нова кражба в Президентския дворец
Западното разузнаване подозира, че Русия разработва ново оръжие, насочено към сателитите Starlink