"Интеримидж" поема публичните комуникации на Cargill Bulgaria

Интеримидж поема публичните комуникации на Cargill Bulgaria

Комуникационна агенция "Интеримидж" (Interimage) поема комуникациите с външни публики на Cargill Business Services в София, съобщават нейни представители.

Агенцията спечели проведен конкурс за ПР обслужване на компанията, която е част от Cargill България – лидер в сектора на споделените бизнес услуги с добавена стойност.

"Интеримидж" е първата ПР агенция, с която ще работим по изграждане на стратегическите комуникационни цели на Центъра за споделени бизнес услуги на Cargill в София. Вярваме, че партньорството ни ще допринесе не само за добрата разпознаваемост на дейността на Cargill в България, но и за още по-доброто позициониране на Центъра като предпочитан работодател за млади професионалисти в сферата на финансите, човешките ресурси, доставките и транспорта и логистиката“, коментира Методи Георгиев, ръководител централни операции на Cargill Business Services в София.

Екипът на агенцията ще работи с вътрешния комуникационен екип и отдел "Човешки ресурси" на компанията, за да повиши разпознаваемостта й в нейната сфера на дейност, както и за да изгради Cargill като символ на отговорна работодателска марка.

"Започнахме работа доста бързо, а задачата ни е предизвикателна и много интересна. Клиентът ни е един от малкото представители на специфичен сектор от модерния бизнес у нас и определено не е една от всичките аутсорсинг компании. Cargill предоставя възможност за професионално развитие на млади експерти в сферата на счетоводството, финансите, логистиката и доставките. Имат голям брой служители, които трябва да обединим на емоционално ниво, за да са една общност. Вярваме, че досегашният ни опит с инженерингови компании, с медиите и с големите екипи при други клиенти ще ни е от полза в работата с талантите на Cargill", споделя Катя Димитрова, управител на "Интеримидж". 

Екипът на "Интеримидж" ще подпомага и вътрешните комуникации в компанията. На разположение в проекта са старши пиар мениджър, дигитален стратег и дизайнерско звено, допълват от ПР агенцията.

"Интеримидж" е създадена преди 10 години. Работила е за портфолио от клиенти както в корпоративния свят, така и в публичния сектор и неправителствените организации. Партньор за България е на агенция ICF Mostra. От миналата година е и част от комуникационната верига NOVUM Worldwide. 

Cargill е световен лидер в търговията с храни и свързаните с тях селскостопански, финансови и промишлени продукти и услуги. Компанията има над 155 000 служители в 70 страни и над 150 години опит. Заедно с фермерите, клиентите, правителствата и общностите, нейната мисия е да помага на хората да се развиват.

Центърът за споделени бизнес услуги на Cargill в София е един от 7-те подобни центрове на компанията, в които са изнесени специфични за нея процеси. В него над 900 експерти работят за Cargill за много държави в Европа. Дейностите, с които те подпомагат компанията, са основно финанси, човешки ресурси, доставки и логистика. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Дания недоволства от избора на Тръмп на пратеник, подкрепящ американския суверенитет над Гренландия
На днешната дата, 23 декември. Рождениците днес
Президентът на Финландия пред Fox News: Остават най-трудните 5% до постигането на мирно споразумение за Украйна
Япония се готви да възобнови дейността на най-голямата атомна електроцентрала в света близо 15 години след Фукушима
Цитат на деня
Съдът възстанови възнаграждение на Мъск и той стана първият с богатство над 700 милиарда долара