Затвори

Стотици испанци и туристи запазиха минута мълчание вчера в памет на жертвите на терористичния акт.

Снимка: Guliver / Getty Images

 

Барселона

Снимка: Guliver / Getty images

Снимка: Guliver / Getty Images

Дрис Оукабир

Снимка: Каталунската полиция

През лятото има засилено присъствие на каталунската полиция в метрото

Снимка: Guliver / Getty Images

Кадър от мястото, публикуван в Twitter /Arturo Fernández

Снимка: Guliver / Getty Images

Комуникация на ръба

Снимка: Guliver / Getty Images

Докато управляваше Apple, Стив Джобс водеше уникална по рода си комуникация на бранда, която беше последвана от наследника му Тим Кук. Каква беше тя и поуките от този стил на общуване на компанията с клиентите (който очевидно доведе до успех), коментира в онлайн изданието на AdvertisingAge авторката Розана М. Файски.

Неподправената „комуникация на ръба“ от страна на изпълнителния директор на Apple Стив Джобс предизвика поредица от въпроси сред пиар специалистите, коментира тя. Основният сред тях: Ако един изпълнителен директор сгафи и никой не обръща внимание на това, все пак има ли грешката му ефект върху репутацията на компанията?

Преди години Джобс просто отмина с хладнокръвие тревогите за имиджа на Apple, след като стана ясно, че компанията събира информация за местоположението на всички потребители на iPhone и iPad. Много хора коментираха тогава, че този подход на пренебрежение е подходящ да се приложи само от най-ценната марка в света, каквато е Apple.

Всички ние, наблюдателите, в крайна сметка можем да си вземем някои поуки от този особен и видимо успешен стил на комуникация, посочи Файски.

Apple изцяло избегна утвърждавания с десетилетия напор на компаниите да комуникират всяка минута и всеки ден с клиентите си. Не само това, тя често се държеше потайно и правеше много малко, за да подхранва медийните репортажи. Това провокираше обширни спекулации за датите, на които ще бъдат представени на пазара новите й, дългоочаквани продукти. Марката се противопостави на всички съвети, които дългогодишно проповядваха професионалистите в областта на комуникациите.

Коментари
Последни
Най-четени
Вчера
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Advertorial

Теодор Димитров e изпълнителен директор на българския стартъп за производство и доставка на матраци Amber. Завършил е Американския университет в България през 2014 година. Кариерата му започва в малката българска фирма ИВЕЛ 93 в Благоевград, която произвежда шоколадови изделия, където е бил търговски представител и мениджър на търговски екип.

Снимка: Личен архив

Айвазовски парк в Поморие - една от най-атрактивните възможности за инвестиции в имот

Цитат на деня
Виц на деня

Снимка: pixabay

Валутен калкулатор

Валутен курс за 18.08.2017 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 18.08.2017 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.73282
0.577094
CNY
10
2.49685
4.00505
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.14483
0.466237
RUB
100
2.80485
35.6525
USD
1
1.66595
0.600258