Затвори

Всяка публичност ли е добра?

Снимка: Shutterstock

Някои професионалисти в областта на публичната информация и връзките с обществеността все още имат табелка на бюрото си с надпис: „Няма лош пиар!"

Те прилагат подхода с тежкия залп в създаването на публичност, като изстрелват шумно прессъобщение, прицелено във всичко живо.

Някои собственици на бизнес правят същото. Те споделят ценно съдържание в замяна на малка облага в незнаен сайт, често с нереалистичната надежда, че това тяхно усилие по някакъв начин ще разшири обсега на известността на фирмата им и ще засили присъствието на марката.

В някои случаи може би се получава.

Ако промотирате голямо откриване на италианския ресторант и искате да разпространите новината на местно ниво, надлъж и нашир, изпратете прессъобщение на всяка медия в региона. Ако сте написали книга за основни бизнес практики и истории, предложете на уеб-порталите за бизнес и предприемачество възможността да публикуват откъс от нея, отбелязвайки, че това е вашето мнение. В повечето ситуации, каквито и да са те, целевият подход е по-ефективен.

Ако се опитвате да заливате масите с вашите информации, новини, конкурси и съдържание, ще срещнете възможни пречки и недостатъци. Като рекламирате вашата новина пред тези, които не е вероятно да станат ваши клиенти, почитатели и хора, които ви препоръчват, губите време и финансови ресурси.

Слабият пиар и слабото позициониране на съдържанието водят до риск от намаляване на трафика към уеб-сайта ви. Ако поставите новината си в уеб-адрес, чиято репутация  не е достатъчно престижна, изпълнен е с нередактирано съдържание и с реклами от системата pay-per-click, това също не говори добре за вас. (Особено, ако новината достигне само там.)

Често, когато раздавате ценно съдържание, облагодетелствате повече получателя, отколкото самите себе си. За разлика от това, когато публикувате съдържание в собствения ви уеб-сайт може да открите по-добър начин да го използвате, осмислите и да го разпространявате.

Коментари
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Advertorial

Елена Дречева е изпълнителен директор на "Коника Минолта Бизнес Солюшънс България" ЕООД от 2005 г. Завършила е стопанско управление и международни отношения в СУ "Св. Климент Охридски". Работи в ИТ сектора повече от 17 години. Снимка: Юлиян Донов

Манипулацията е лесна за прилагане, ефектът настъпва много бързо, още след първата процедура и е дълготраен, казва д-р Юлиан Йорданов, хирург в Първа градска болница и главен лекар в Clínica Liberty България

тол система

Снимка: Дияна Георгиева / Мениджър Нюз

Цитат на деня
Виц на деня
Валутен калкулатор

Валутен курс за 20.10.2017 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 20.10.2017 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.6865
0.592944
CNY
10
2.50052
3.99917
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.18229
0.458234
RUB
100
2.88182
34.7003
USD
1
1.65496
0.604244