Затвори

Всяка публичност ли е добра?

Снимка: Shutterstock

Някои професионалисти в областта на публичната информация и връзките с обществеността все още имат табелка на бюрото си с надпис: „Няма лош пиар!"

Те прилагат подхода с тежкия залп в създаването на публичност, като изстрелват шумно прессъобщение, прицелено във всичко живо.

Някои собственици на бизнес правят същото. Те споделят ценно съдържание в замяна на малка облага в незнаен сайт, често с нереалистичната надежда, че това тяхно усилие по някакъв начин ще разшири обсега на известността на фирмата им и ще засили присъствието на марката.

В някои случаи може би се получава.

Ако промотирате голямо откриване на италианския ресторант и искате да разпространите новината на местно ниво, надлъж и нашир, изпратете прессъобщение на всяка медия в региона. Ако сте написали книга за основни бизнес практики и истории, предложете на уеб-порталите за бизнес и предприемачество възможността да публикуват откъс от нея, отбелязвайки, че това е вашето мнение. В повечето ситуации, каквито и да са те, целевият подход е по-ефективен.

Ако се опитвате да заливате масите с вашите информации, новини, конкурси и съдържание, ще срещнете възможни пречки и недостатъци. Като рекламирате вашата новина пред тези, които не е вероятно да станат ваши клиенти, почитатели и хора, които ви препоръчват, губите време и финансови ресурси.

Слабият пиар и слабото позициониране на съдържанието водят до риск от намаляване на трафика към уеб-сайта ви. Ако поставите новината си в уеб-адрес, чиято репутация  не е достатъчно престижна, изпълнен е с нередактирано съдържание и с реклами от системата pay-per-click, това също не говори добре за вас. (Особено, ако новината достигне само там.)

Често, когато раздавате ценно съдържание, облагодетелствате повече получателя, отколкото самите себе си. За разлика от това, когато публикувате съдържание в собствения ви уеб-сайт може да открите по-добър начин да го използвате, осмислите и да го разпространявате.

Коментари
Последни
Най-четени
Вчера
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Advertorial

Xperia XZ1 Compact - винаги там, накъдето политат мечтите ви

Никола Янев, президент на предприемаческата организация Start It Smart

Цитат на деня
Виц на деня

Снимка: pixabay

Валутен калкулатор

Валутен курс за 15.12.2017 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 15.12.2017 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.67609
0.596627
CNY
10
2.50677
3.9892
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.21616
0.451231
RUB
100
2.81397
35.537
USD
1
1.65664
0.603631