„Карай внимателно или влез в лошата статистика“ - 14 реклами, които ни го казват

Компанията Driverzz призовава за внимателно шофиране, особено когато има деца в колата.Рекламна агенция: JAANRISE, Хайдерабад, Индия /Ads of the World

През 2016 г. в резултат на катастрофа 25 000 души са загубили живота си, а 1.4 млн. други са били ранени, и то само на територията на Европейския съюз, посочва доклад на Европейската комисия. Компаниите разбират отлично този проблем, затова и често го поставят с кампаниите си. Те предизвикват размисъл, изразявайки своята ангажираност през призмата на продуктите и услугите, които предлагат.

Вдъхновете следващата си реклама с призива за внимателно шофиране, въплътен в криейтивите от галерията!

Автор: Габриела Беличовска

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Как ще се плащат данъците след въвеждане на еврото
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Времето: Променлива облачност и силен вятър
Генералният секретар на НАТО отхвърля идеята за отделяне на ЕС от САЩ в сферата на отбрана
Съветът за сигурност на ООН с извънредно заседание
Последната сделка на Nvidia има една единствена цел – запазване на доминацията в AI
Дронове нарушиха дейността на летището в германския град Хановер