Реклама по истинска история разказва как котка помага на дете с аутизъм


Тази реклама на световния бранд храни за домашни котки WHISKAS® се основава на действителния случай за Айрис и Тула. Айрес е момиченце с остра форма на аутизъм, което успява да отключи комуникационните си способности и да се отвори за общуване към света, благодарение на котката Тула.  

Това е първа серия от рекламна хроника с поредица от видеа, базирани на истински случаи "за любопитни котки" от WHISKAS®. Според компанията, трогателната връзка между детето и Тула си заслужава да бъде разказана и споделяна, за да помогне и да вдъхнови и окуражи семействата с деца аутисти по света. 

В рамките на кампанията, от WHISKAS® предлагат също притежателите на интересни и вечно любопитни домашни любимци да споделят в снимки действителни случки за тях - в Instagram, Facebook или Twitter, под хаштага #mycatwhiskas или #mycuriouscat. 

Рекламата е предназначена за кината в Бразилия и е дело на агенция AlmapBBDO Сао Пауло. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Като в "доброто" старо време: Първият "Магазин за хората" дебютира с опашки и празни рафтове
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 декември
Кая Калас: Постигането на сделка за финансиране на Украйна става все по-трудно
На днешната дата, 15 декември. Имен ден празнува Свобода
Ето къде милиардерите виждат най-добрите възможности за инвестиция през 2026 г.
ПП-ДБ смята нов кабинет в този парламент за невъзможен, ГЕРБ-СДС призова президента да участва в изборите
Бейби бумъри, Gen X, милениали, Gen Z - съществуват ли те в България?
Техники, които ще ви помогнат да заспите по-бързо