Facebook планира мащабна благотворителна кампания

Facebook планира мащабна благотворителна кампания

Социалната мрежа Facebook планира да раздаде 7 млн. долара за благотворителност в рамките на кампанията си GivingTuesday, която традиционно се провежда във вторника след Деня на благодарността.

На 3 декември стотици американски неправителствени организации ще получат финансиране на каузите си от платформата, която обещава да покрие и данъците на дарените средства, така че 100% от тях да бъдат използвани по предназначение. За да помогнат на възможно най-много нуждаещи се, от Facebook съобщават, че ще дарят на всяка организация сума в максимален размер 100 хил. долара.

Компанията пуска и нови бутони за благотворителност. Единият от тях е предназначен за бизнес акаунти в Instagram, а другият се намира в раздела Facebook Stories и е под формата на стикер. Излъчването на живо, или т.нар. лайвстрийминг, използвано често от геймърите, също може да е с кауза, ако изберат да добавят специален бутон, с който да призоват своите зрители да дарят средства за избрана благотворителност.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Как ще се плащат данъците след въвеждане на еврото
Времето: Променлива облачност и силен вятър
Генералният секретар на НАТО отхвърля идеята за отделяне на ЕС от САЩ в сферата на отбрана
Съветът за сигурност на ООН с извънредно заседание
Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
Последната сделка на Nvidia има една единствена цел – запазване на доминацията в AI