„Този продукт е страхотен“: Как Amazon се бори с фалшивите ревюта?

„Този продукт е страхотен“: Как Amazon се бори с фалшивите ревюта?

Още от първите дни на съществуването на Amazon ревютата са един от ключовите фактори, на който клиентите обръщат внимание, когато искат да установят какви са качеството и автентичността на даден продукт, който се предлага в платформата. Днес има стотици хиляди ревюта, но на много от тях не може да се вярва, пише CNBC.

От Facebook групи, в които се плаща на хора за да изразяват позитивно или негативно мнение, за да действат в полза на някой, до ботовете и т.нар. „кликбейт“, лъжливата обратна връзка е все по-трудна за забелязване.

В последните няколко месеца това е довело до скок на продажбите на опасни продукти в Amazon, което действа в ущърб на онези, които продават легитимно, както и на взаимоотношенията на сайта за електронна търговия с тях.

Основаната от Джеф Безос компания силно разчита на инструментите за машинно обучение и опитни изследователи за анализа на 10 млн. ревюта седмично, а вътрешно разследване установи, че едни от най-добрите рецензенти от Великобритания участват в измами. Как брандът на стойност над 1 трлн. долара се бори с всичко това вижте във видеото.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Като в "доброто" старо време: Първият "Магазин за хората" дебютира с опашки и празни рафтове
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 декември
Кая Калас: Постигането на сделка за финансиране на Украйна става все по-трудно
Проучване: Украинците не приемат мир на цената на територия и армия
ПП-ДБ смята нов кабинет в този парламент за невъзможен, ГЕРБ-СДС призова президента да участва в изборите
На днешната дата, 15 декември. Имен ден празнува Свобода
Бейби бумъри, Gen X, милениали, Gen Z - съществуват ли те в България?
Съвети от банкерите: Какво да правим при смяната на лева с евро?