Документална поредица на Douwe Egberts предизвика масов интерес

Холандският производител на кафе Douwe Egberts привлече интереса на британците чрез три рекламни документални филма, пише BrandRepublic.

Първият от филмите разказва, че пазарът на кафе в страната е пренаселен и повечето марки привличат потребителите чрез лайфстайл асоциации. В него се казва още, че имиджът е станал по-важен за продажбите от качеството на самото кафе, но от Douwe Egberts са забелязали, че качеството на продукта се цени от една особена група хора, наречени откриватели …

Кампанията се казва „Откривателите” (The Discoverers) и е определяна за една от най-успешните от началото на годината досега.

Филмите в нея са видени от повече от половин милион потребители в мрежата. Съдържанието им във различни медийни форми е достигнало до 11.8 милиона души.

Успешната рекламна кампания е довела до покачване на продажбите на марката кафе във Великобритания за пръв път от пет години насам.

За да разберете повече за посланието на кампанията, вижте видеото по-долу:

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ