Барометър откри: българите са щастливи!

Барометър откри: българите са щастливи!

Барометър откри: българите са щастливи!

Семейството и приятелите са изворът на щастието за българите. Това установи първото по рода си изследване „Барометър на щастието”, проведено от водещата френска агенция CSA сред населението на седем европейски страни - Великобритания, Белгия, България, Испания, Италия, Румъния и Франция. Като цяло, нацията ни не е обладана от мрачни настроения. 79% от българите заявяват, че са щастливи. Още по-оптимистични са резултатите сред българските тийнейджъри (15-19) годишни, чийто резултат от 97% ги определя като по-щастливи от техните европейски връстници (96%). За разлика от българските, румънските тийнейджъри са под средното ниво за Европа с 95 %. На въпроса “Кое допринася най-много за вашето щастие“, 61% от българите посочват семейството и веднага след това се нареждат приятелите с 31%. За разлика от нас, всички други европейски народи поставят на второ място партньорите, вместо приятелите. А за испанците и белгийците партньорите са дори на първо място. И ако утрото е по-мъдро от вечерта, то вечерта е по-щастлива от утрото в родината. 28% от българите определят събирането със семейството и приятелите вечер като най-щастливия момент от деня им. Други пък 23 % посочват вечеря със семейството. Двете неща, които повдигат настроението на българина са срещата с приятели (48%) и слушането на музика (26%). Като логично продължение на тези резултати, на първо място с 25% българите посочват Coca-Cola за марката, която асоциират с щастието. Обяснението вероятно е във факта, че Coca-Cola е напитката, която е част от най-щастливите мигове на българина – от вечерята със семейството, през забавленията с приятели до слушането на музика. Отговорът на въпроса “Какво ни прави щастливи“ ни окроява най-много от другите европейци в изследването. За 31% от българите разковничето се крие в пътуването по света, докато европееца класира на първо място с 33% печалба от лотарията.

 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ