Мениджър на телефона

Мениджър на телефона

Мениджър на телефона

Телефонът е "топлата ми връзка" с партньорите в бизнеса, клиентите, колегите, семейството, казва Методи Георгиев, директор на Центъра за глобално сервизно обслужване за Централна и Източна Европа на UNIFY*

- Кой води - вие или телефонът ви?

- Мениджърът трябва да е водещ, независимо дали става въпрос за хора, или техника. Телефонът е само средство. Затова не му позволявам. Когато се опитва "да ме води", го зарязвам за известно време, за да мога да се концентрирам.

- Какво замени телефонът в ежедневието ви?

- Замени почти изцяло лаптопа. Всяко пътуване преди беше свързано с лаптоп заради електронната поща и календара, който ми помага много за планиране на срещите, особено в командировка. До голяма степен замени фотоапарата, компютъра, таблета, вестника, радиото, календара. Не е успял да замени само асистентката ми...

- Какъв модел ползвате?

- Blackphone.

- Защо го избрахте?

- Заради сигурността на личната ми комуникация. Той съчетава подсигурена версия на Android операционна система със специален пакет от приложения, предназначени да осигурят абсолютна неприкосновеност на личната информация. Освен това е компактен, елегантен и с него се работи много лесно.

- За какво най-честно ви служи - разговори, достъп до електронна поща, социални мрежи, гледане на телевизия?

- Телефонът е "топлата ми връзка" с партньорите в бизнеса, клиентите, колегите и разбира се - семейството ми. Използвам го преди всичко за разговори. Поради спецификата на бизнеса, който управлявам, често провеждаме конферентни разговори. Разбира се, много полезен е заради възможността за достъп до електронната ми поща по всяко време. Изпращам съобщения. Чета преса, новини, понякога слушам музика. Когато пътувам, правя снимки, а напоследък се улавям, че дори когато си нося фотоапарата, вече снимам и с телефона. Ами, май го използвам за всичко, за което не съм имал време преди това.

- Коя е най-приятната новина, която научихте в телефонен разговор?

- Преди няколко дни дъщеря ми се обади да се похвали с много добро постижение на важен за нея изпит, което ме накара да се усмихна и да се гордея с нея.         

Мила Добринова, сп. "Мениджър"

--------------------------------------

*UNIFY е световен лидер в бизнес сегмента на комуникационни решения. България е един от най-големите центрове в световен мащаб и е ключова локация за развитието на компанията. Българският екип отговаря за поддръжката на клиентите на глобално ниво.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ