Още една Европейска награда за „Гемиус”

Още една Европейска награда за „Гемиус”

Още една Европейска награда за „Гемиус”

„Гемиус“ получи награда за най-добър продукт за онлайн проучвания в Европа на Interact Congress в Лисабон.

Отличената методология позволява предоставянето на данни за посещаемостта на уебсайтовете от предходния ден (gemiusOvernight), като така „Гемиус“ за втора поредна година печели в този престижен европейски конкурс.

„Наградата на IAB е доказателство, че европейският интернет сектор оценява усилията ни и едновременно с това кулминацията на един многогодишен труд. Това е резултат от интензивната ни работа през последните месеци, защото положихме много усилия проектите ни да работят на практика“, отбелязва Ейдс и изброява проектите, които компанията е изпълнила успешно.

„През март започнахме проучване на пазара за видео реклама - първо в Полша и Украйна. През май спечелихме търг за интернет проучвания в Чешката република. На всички останали пазари започнахме реализация на няколко изключително важни решения за рекламната индустрия. Те включват предоставянето на ежедневни данни, които проследяват трафика от персонални компютри, като ги разделят според локацията – у дома и в офиса, както и по видове устройства – компютри, таблети или смартфони. Публикувахме и първите данни, които показват пълния обхват на сайтовете на даден издател (reach), като се вземат предвид всички уебсайтове, показани на всички възможни устройства“, казва Ейдс.

Тази година „Гемиус“ имаше и втора номинация за награда - тя беше за предоставяне на данни за посещаемостта на уебсайтовете, като данните разделят компютрите на такива, използвани вкъщи, и служебни (Home & Work Multilocation Model).

Победата на „Гемиус“ е поредeн успех на наградите на IAB Европа. През 2015 г. компанията беше отличена за проекта си за методология, която позволява на издателите да разберат пълния обхват на сайтовете си, като се изчиства дублирането на един и същ потребител на различните устройства (Behavioral Panel Synthesis, BPS).

Наградите за проучвания на IAB Европа се връчват през последните шест години. Журито раздава награди в 8 категории: рекламна ефективност на марката, потребителски нагласи и поведение, потребителски устройства, дигитални рекламни формати, рекламни решения, иновации в проучванията и данните, измерване на аудиториите, най-добро оползотворяване на бюджет за проучвания.

За „Гемиус“

„Гемиус“ е компания, която предоставя консултации на фирмите как да използват пълноценно интернет в бизнеса си. Над 15 години изследва интернет потребителите, като се фокусира върху използването на дигитални медии и така създава уникален социодемографски профил на е-потребителите. Измерва разглеждането на уебсайтове и приложения, както и на аудио и видео материали, от различни източници на трафик – компютри, таблети и смартфони. „Гемиус“ присъства в десетки страни в Европа, Северна Африка и Близкия изток (региона EMEA - Европа, Близкия изток и Африка), с клонове в 16 държави. Клиентите й включват рекламодатели, издатели, медийни шопове, рекламни агенции и компании от сектора на е-търговията. Проучванията й се извършват в съответствие с принципите на морално-етичния кодекс за поведение при провеждането на маркетингови и социални изследвания (ICC/ESOMAR). 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ