нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Яна Игнатова поема маркетинга на Johnson & Johnson за целия свят

Яна Игнатова, българката на най-висока позиция в световния маркетинг, преминава от P&G в Johnson & Johnson, съобщи английското он-лайн издание Мarketing Мagazine. Тя поема глобалния маркетинг на франчайз операциите на Johnson & Johnson, включително отделите за продукти за бебешка хигиена, разкрасяваща и здравна грижа и специализирани медицински продукти. За първи път в историята си Johnson & Johnson събира маркетинга на всичките си франчайз операции под една шапка и ги поверява на един общ глобален маркетингов отдел.

Българката ще е подчинена на Пат Смолкомб, регионален мениджър за северна Европа, който приветства назначението ѝ като решителен ход на компанията в посока развитие на маркетингова организация от най-висок клас. Яна ще съсредоточи усилията си в създаване на легендарни марки, които да спечелят лоялността на клиентите.

Яна Игнатова бе глобален маркетингов директор и ръководител на глобалния отдел за стратегията за внедряване на иновации и глобални франчайз операции на P&G. Тя стои и зад спонсорската кампания на Зимните олимпийски игри в Сочи под наслова “Благодаря ти, мамо”.

Започва кариерата си преди 17 години в софийския офис на Procter & Gamble. Преминава през различни позиции в различни държави.

Яна Игнатова е добър приятел на списание „Мениджър”. Тя се включи с видеообръщение до участничките във първия форум „Жените нежната сила на бизнеса”, който се проведе преди две години. На него бе учреден Обществения съвет на жените в бизнеса.

Тук публикуваме едно от интервютата, които Яна е давала за списание „Мениджър”.

Нека помислим: В какво България е уникална?

- Яна, каква е най-голямата разлика между мениджмънта, който се практикува в Америка, и мениджмънта, който се практикува в България?

- В САЩ контролът на най-ниско ниво е слаб. Тук не се отделят толкова време и сили да се следи отблизо какво правят служителите. Вместо това се инвестира в обучение на кадрите и след това мениджърите не се страхуват да делегират и да позволят на подчинените да поемат инициативата. Славата идва с добрите резултати. Влага се много за усъвършенстване на хората и в тяхната мотивация, защото това води до забележими резултати.

още от Лица