Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

13 маркетингови трика, наистина брилянтни

Телевизия HBO Маркетинговата кампания на канала HBO преди излизането на трети сезон на сериала "Игри на тронове" е сериозно обмислена, последователна и амбициозна. Основната тема беше голяма драконова сянка, на която публиката се натъква постоянно - на кориците на списания, във вестниците, дори проектирана върху сграда, създавайки илюзията за реално прелитащ в небето дракон. Така че да се мисли за дракона, без да се очаква новия сезон е било просто невъзможно.

Обикновено, най-известните марки са станали такива с някакъв малък, но много хитър трик, който да превърне продукта им в еталон, а използването му – във въпрос на престиж. Представяме ви няколко наистина брилянтни примера.

още от Маркетинг
14
Събота
Декември