3D телевизорите превземат американския пазар

3D телевизорите превземат американския пазар

3D телевизорите превземат американския пазар

Водещите производители на технологични уреди за бита до юни 2010 г. ще пуснат на пазара новия си революционен продукт – 3D телевизорите. Компаниите са сигурни, че този вид устройства ще бъдат хитови и търсени в пренаселения от електронни продукти технологичен пазар, съобщава „Ройтерс”.

Sony планира да продаде 25 милиона LCD телевизора до края на следващата година. От компанията вярват, че 3D моделите ще заемат 10% от всички продажби. Sony ще представи на потребителите 3D телевизорите си през юни, когато ще лансира и софтуер за триизмерни популярни видеоигри като PlayStation 3 например.

До края на март Samsung Electronics ще започне да продава 46- и 55-инчови 3D телевизори в САЩ. Компанията е настоящият лидер в световните продажби на плоскоекранни телевизори. Другите лидери в този бранш - LG Electronics и Panasonic, също няма да останат назад и ще пуснат на пазара разработката си на новия вид телевизионна технология.

Много хора смятат, че 3D технологията ще предизвика революция в телевизионната история, еквивалентна на преминаването от черно-бяла към цветна телевизия. Анализаторите обаче твърдят, че голяма част от купувачите в САЩ наскоро са си купили нови плоскоекранни телевизори и не са готови да модернизират телевизията вкъщи. Много от зрителите трудно ще свикнат със специалните очила, които трябва да сложат, за да гледат този вид програми. Освен това 3D програмирането не е достатъчно развито и все още няма голям брой 3D филми. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ