Експериментът на Мърдок с платените онлайн издания успя

Експериментът на Мърдок с платените онлайн издания успя

Експериментът на Мърдок с платените онлайн издания успя

Всички авторитетни медийни групировки по света затаиха дъх, когато на 1 юни тази година Рупърт Мърдок даде ход на отдавна замисляната операция да въведе абонаментни такси за онлайн съдържанието на вестниците „Таймс” и „Сънди таймс”. Браншът погледна скептично на цялото начинание и предвкусвайки провал, обяви, че ще следи под лупа резултатите от „този експеримент”.

 Мърдок рискува и спечели, докладваха днес от News International, собственик на „Таймс” и „Сънди таймс”. Издателството оповести за пръв път официални данни от началото на въвеждането на платения достъп до онлайн съдържанието на двата вестника. Към момента, 105 хил. потребители ползват услугата за платен абонамент за уеб-изданията и версиите им за iPad и Kindle. Други 100 хил. абоната на хартиените копия са активирали и електронните версии.

Около половината от читателите плащат месечен абонамент, а останалите предпочитат еднократен достъп. Налице е и тенденция за увеличаване на потребителите на платеното онлайн съдържание, твърди генералният директор на News International Ребека Брукс.

Достъпът до сайтовете на "Таймс" и "Сънди таймс" от юли месец тази година е на цена 1 лира за еднократно дневно посещение и промоционално – 1 лира за месечен абонамент с условието, че впоследствие потребителите ще плащат по две лири за седмичен абонамент.

Освен „Таймс” и „Сънди Таймс”, News International притежава „Сън” и „News of the World”, за които се предполага, че също ще преминат към платено онлайн съдържание.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ