Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Как се прави добра печатна реклама

109

Добрият стар печат все още може да ви рекламира успешно.

 Ако сте решили в маркетинга си да заложите на вестници и списания знайте, че има някои особености на печатната реклама, които я правят по-ефективна. Електронното издание Мarketingminefield.co.uk говори за някои от тях. Те са следните:

  • Добрата печатна реклама е с опростен шрифт. Ако добавите в текста много завъртулки, хората няма да си направят труда да разберат за какво става дума и ще прелистят страницата.
  • Направете фокусирано предложение. Отправете само една оферта.
  • Използвайте снимки вместо рисунки. Фотографиите се асоциират с реалния свят.
  • Ако ще слагате рекламна снимка на място или събитие, публикувайте и текст под нея. Читателите, които гледат снимките, четат и обясненията.
  • Можете да използвате и повече думи. Печатната реклама търпи включването на обяснения. Дългите подзаглавия също могат да свършат работа.
  • Наблегнете на позитивите. Говорете за крайния ефект. Какво ще се случи на клиента? Какво ще стане?
  • Позиционирайте рекламата от дясната страна на страницата. Повече хора ще я видят в този ъгъл.
  • Сложете повече цвят. Не че обезателно ще привлече вниманието, но без него рекламата се слива.
  • Ако публикувате поредица от съобщения – използвайте същия шрифт и цвят. Така ще създадете системност.
още от Маркетинг
21
Понеделник
Октомври