Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Клиентите не купуват продукти, а впечатления

117

Умението да извършвате продажби е най-важното във всеки бизнес. Приходите са това, което прави компанията независима от инвеститори, а за да печелите пари, трябва да можете да продавате продуктите си.

За нещастие, много предприемачи пропиляват шансовете си да извършат продажба, като правят лошо първо впечатление на клиентите си. Ето и няколко правила, които ще ви помогнат да се представите добре на следващата си среща с клиенти.

Обличайте се елегантно

Може издокарването да не е характерно за вашата фирма, но трябва да се уверите, че сте облечени адекватно, когато се срещате с потенциални купувачи. Искате те да ви вземат на сериозно, но и да им покажете уважението си. Погледнете през тяхната призма. Когато клиент ви погледне за първи път, той вече подсъзнателно е започнал да ви преценява. „Дали мога да поверя парите си на този човек? Изглежда ли отговорен?“ Винаги е за предпочитане да сте добре облечени. Не рискувайте. Когато изглеждате елегантни, клиентите ви ще ви вземат на сериозно и ще ви е по-лесно да извършите продажба.

Усмихвайте се

Широката усмивка на първа среща с потенциален купувач може да ви даде силен старт. Много често предприемачите са нервни на първите си бизнес срещи, което пречи на способността им да мислят позитивно. И усмивката изчезва. Освен това е изключително важно да предразположите клиента си, а най-лесният начин е като се усмихнете. Казват, че усмивките са заразни, а и, според проучвания, оправят настроението. Когато предизвикате у клиента си позитивна нагласа, продажбите стават по-лесни.

още от Маркетинг
19
Понеделник
Август