Култовата случка край реката на Levi’s

Днес отново предлагаме да ви потопим в историята на класическите, най-харесвани и коментирани телевизионни реклами на 20. век. Виртуалната ни галерия от реклами напомня за „случката край реката” на Levi’s.

Дори след като британската агенция Bartle Bogle Hegarty (BBH) създава за модната марка клипът „Пералнята” и така умножава продажбите й няколко пъти, Levi's отново претърпява криза на имиджа. През 90-те години хората започват да възприемат марката като старомодна и не много престижна, разказва campaignlive.co.uk.

Компанията упорито и продължително влага големи суми в PR, докато в първите дни на 1994 г. BBH представя новия си култов рекламен видеоклип със случката край реката.

Клипът е черно бял и асоциира марката с корените й в Америка през 50-те години на 19. век. Сюжетът му показва семейство от американската протестантска общност на амишите, което спира край тясно заливче на река, за да си направи пикник. За своя изненада двете красиви дъщери, отгледани в изолация, забелязват на брега на реката интересна гледка.

Идеята на рекламата е да бъде популяризиран моделът мъжки дънкови панталони Levi’s, който се свива след прането и стои прибрано по тялото.

Рекламата е смятана за една от най-добрите на всички времена. Тя гради историята на свръхуспешното рекламно партньорство между BBH и Levi’s. Дори саундтракът към рекламата стига до върховете на международните музикални класации.

Забавната случка край реката на Levi’s можете да видите тук. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ