Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Малка промяна с голяма идея в логото на „Ню Йорк Таймс“

100

Едно от най-авторитетните печатни издания в света – американският вестник „Ню Йорк Таймс“, добавя към съдържанието си и видео. Изданието отвори в сайта си нов раздел на име „Таймс Видео“ в сътрудничество със сайта за споделяне на висококачествени клипове „Вимео“.

По този повод брандинг компанията „Уърк Ордър“ в САЩ реши да направи малка промяна в логото на изданието, с голяма идея. Може да видите как е изпълнена в сравнението в снимката тук. За нея съобщава сайтът за криейтив иновации “Дизайн Такси“.

Агенцията промени двата елемента в засуканата буква „Т“ от логото на „Ню Йорк Таймс“, така че да вложи в него познатото триъгълниче за пускане на видео (бутонът “Play”) в мрежата. Новото лого ще се появява в 14 канала на видео раздела в сайта на вестника. Каналите ще са под категории, сред които „Новини и политика, „Мнения“, „Таймс документалистика“.

„Логото на „Таймс“ за видео отдава почит на традиционното „Т“ на вестника и новите медии. Освен него, искахме да композираме мнемоника, която представя това сливане на традиционните и нови медии. За целта избрахме музикалния композитор Нико Мъли“, посочват от рекламната агенция.

В тази връзка авторите на американския сайт Brand New одобряват графичната промяна, но коментират, че звукът към нея, с който се появява логото, „твърде много наподобява пускането на Mac компютър”.

още от Маркетинг
18
Петък
Януари