Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Маркетинг умения, полезни на всеки собственик на малък бизнес

129

Малкият бизнес не може да си позволи да игнорира маркетинга през 2015 г. 

Развива се надпревара за вниманието на онлайн потребителите, в която участват все повече играчи от този сегмент. Затова е важно собствениците да отделят време да се учат на нови стратегии и тактики, които да им помагат да увеличават лоялните клиенти, да популяризират марката и да обвързват купувачи. 

Част от тези умения изброява материал в Business Insider. Ето кои от тях посочва той за важни

  • Изработването на видео, което да представя продукти. Не е невъзможно да се научи. През 2015 г. видео маркетингът ще бъде по-важен от всякога. Посетителите на уебсайтове са 64% по-склонни да купуват даден продукт в един сайт за онлайн продажби след като са гледали видеоклип, който го представя. 
  • Умение да се печелят нови клиенти чрез имейли. Имейл маркетингът е друга област, която се очаква да работи добре за директните проджби на малките фирми през тази година. Актуално изследване в САЩ например показва, че ако до хората са достигали маркетингови имейли, потребителите биха харчили 138% повече от други, които не са получавали оферти по електронната поща. Много налични онлайн и печатни издания дават добри съвети как да се организират имейл кампании от непрофесионалисти. 
  • Автоматизация на маркетинга. Инвестиция в софтуерни платформи и технологии, разработени за маркетингови отдели и компании, с които инструменти може по-лесно да се маркетира в множество канали онлайн като имейли, социални медии, уебсайтове и да се задават задачи. 
  • Основни познания за оптимизацията на търсенето в Google (SEO). 
  • Добро писане на рекламна и пиар информация. Kачеството на съдържанието се сдоби с още по-голяма важност за маркетинга. Затова, за всеки управител на малък бизнес без бюджет за реклама, желаещ да разшири дейността си, днес е полезно да чете повече за писането на текстове за публикуване от името на фирмата в блогове, сайтове, социални медии. Писането е ценно за всеки професионалист, особено за предприемача. То се учи с практика. Споделянето на текстове с високо качество предлага добавена стойност на потребителите, която ги свързва с марката. 
още от Маркетинг
19
Понеделник
Август