Споделете информация и опит. Ще се получи добра реклама

Споделете информация и опит. Ще се получи добра реклама

Споделете информация и опит. Ще се получи добра реклама

Независимо дали продавате недвижими имоти или предлагате зъболекарски услуги, вие знаете много повече за бизнеса си, отколкото клиентите. Информацията от практиката ви може да ви бъдат полезна и по още един начин - за да се рекламирате. Привлечете внимание, като споделите опита си, съветва електронното издание на сп. „Форбс“.

Как? Светът обича експертите.

Преди 20 г. на американката Барбара Коркоран, основател на компанията за недвижими имоти „Коркоран“ в Ню Йорк й хрумва интересна и практична идея. Тя измисля „Докладът Коркоран“ - периодична статистическа информация за местния бизнес с имоти, която отразява случващото се в бранша. Съставя първия подобен доклад и го изпраща до местните вестници, които отпечатват данните.

Последвайте опита й, съберете актуална информация за случващото се във вашия бранш на местно ниво. Ще предизвикате интерес. Можете да разпространите информацията си с newsletter или да създадете собствена корпоративна брошура.

Как още можете да се рекламирате чрез това, което знаете? Бъдете гуру!

Освен разпространението на корпоративната статистика, можете да направите и нещо друго - да вложите жив елемент в представянето. Покажете едно от най-способните лица на фирмата и предложете служителят да сподели опит и знания.

Ще изградите връзки, ако ваши представители често участва в дискусиите на местните неправителствени организации, учебни заведения. Използвайте възможността за платени рекламни публикации в печата и в интернет. Разкажете съветите на вашия служител там. Споделете важни неща. Но все пак го предупредете да не разкрива козовете на фирмата или ноу-хау!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ