Откъде черпят вдъхновение блестящите умове в маркетинга

Откъде черпят вдъхновение блестящите умове в маркетинга

Откъде черпят вдъхновение блестящите умове в маркетинга

Всеки професионалист в маркетинга познава онази тръпка на божествено докосване, когато му хрумнат нови идеи. Това е начинът, по който той си доказва, че е талантлив, способен, важен за компанията. Така расте в кариерата, експериментира. 

"Откъде черпят вдъхновение някои от най-блестящите умове на маркетинга? От други блестящи умове, разбира се!", коментира в LinkedIn Диана Лазарони. Тя предлага - "за по-успешен ден" - поредица от хубави цитати, от които могат да почерпят вдъхновение всички в маркетинга, а защо не и други експерти. Ето част от цитатите. 

***

"Творчеството е интелигентност, която се забавлява." - Алберт Айнщайн

"Най-добрият начин да предвидиш бъдещето е да го създадеш." - Питър Дракър

"Важна част от кретивността е да не се страхуваш да се провалиш." - Едуин Ленд

"Ако си добра маркетингова персона, трябва да бъдеш малко луд." - Джим Меткалф

"Добрият маркетинг прави компанията да изглежда умна. Страхотният маркетинг кара потребителя да се чувства умен." - Джои Чернов

"Клиентът не е идиот, той е жена ви." - Дейвид Огилви

"Направете маркетинга си толкова полезен, че хората да плащат за него." - Джей Беър.

"Най-добрият маркетинг не се усеща като маркетинг." - Том Фишбърн

"Ако сте художник, изучете наука. Ако сте учен, сътворете изкуство." - Карън Тимпоун

"Великолепното изпълнение е ултимативният начин да се различиш." - Маргарет Малой

"Не можеш да продадеш нищо, ако не можеш да разкажеш нищо." - Бет Комсток

"Маркетингът вече не е свързан с нещата, които произвеждаш, а с историите, които разказваш." - Сет Годин

"Социалните мрежи са инструменти. Реалното време е нагласа на ума". - Дейвид Мийрман Скот

"Или напиши нещо, което си струва да се чете, или направи нещо, за което си струва да се пише." - Бенджамин Франклин

"Ако съдържанието ти не задвижва разговор, го правиш не както трябва." - Дан Рот.

"Брандът вече не е това, което казваме на потребителя, че представлява. Той е това, което потребителите казват за него един на друг." - Скот Кук

"Ако не можеш да го обясниш на 6-годишно дете, не го разбираш." - Алберт Айнщайн

"В дългата история на човечеството тези, които са се научили да сътрудничат и да импровизират най-ефективно, са надделели над другите." - Чарлз Дарвин

"Работата на маркетинга никога не е свършена. Тя е вечно движение. Трябва да продължаваме да създаваме иновации всеки ден." - Бет Комсток

"Бъди там, където отива света." - Бет Комсток

"Независимо дали мислите, че можете, или мислите, че не можете, вие сте прави." - Хенри Форд

"Помнете, че никой не може да ви накара да се почувствате нисшестоящи без вашето съгласие." - Елинор Рузвелт

"Една година напред във времето ще ви се иска да сте започнали от днес." - Карън Лем

"Вдъхновението не съответства на посрещане на поръчки за изпълнение. Не можеш да насрочиш величието." - Джей Биър

"Ако действията ти вдъхновяват други да мечтаят повече, да учат повече, да правят повече и да стават повече, ти си лидер." - Джон Куинси Адамс

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ