5 водещи тенденции в рекламата догодина

5 водещи тенденции в рекламата догодина

5 водещи тенденции в рекламата догодина

Рецесията се оказа най-мощният двигател на прогреса при агенциите за маркетинг и връзки с обществеността. Те продължиха да създават кампании от класа като същевременно се научиха да предлагат „пълна рекламна услуга“ и „интегриран подход“, UtalkMarketing. Но като че ли най-позитивният ефект от рецесията е, че ги накара да мислят - все повече и повече. Например - как да приложат към бизнеса предлаганите от тях услуги в динамичния и разнообразен свят на рекламата и PR-а през следващата година.

Крис Хайдс, управителен директор на британската PR агенция M&C Saatchi смята, че през следващата година ще се откроят 5 основни тенденции в тази област:

      1. Повторението е майка на знанието. Хайдс смята, че през последните 5 г. много рекламни агенции са се научили как се правят добри кампании и сега ще приложат опита си, за да покажат най-добрият начин за работа чрез интегриране на различните медийни канали. Освен това според него все повече ще е от значение, че клиентите вече знаят по-добре какво искат когато поръчват интегрирана кампания.

      2. Дигиталните канали ще наберат сила. Социалните мрежи и всички дигитални платформи за пренос на информация ще станат още по-влиятелни. Все повече агенции ще ги включат в плановете си, прогнозира Хайдс.

      3. Съюзяване. Държавните разходи в много страни ще бъдат намалени. Ефектите от спестяването ще бъдат усетени в публичните услуги, от гражданите и бизнеса. Агенциите, които си партнират с други агенции и планират общи кампании ще се увеличат, защото клиентите ще спестяват и все повече ще се обръщат към съвместно изготвената от различни екипи рекламна и PR услуга.

      4. Просвещение. Клиентите, които вече са провели ефективни кампании ще поръчват нови и ще се държат по-интелигентно по време на инициативите.

      5. Взаимна изгода. Малките агенции ще предложат на големите и известни колеги да работят заедно, защото вече знаят, че понякога е по-изгодно за самите тях и за клиента да работят само за парче от пая.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ