Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

7 мениджърски практики, които гонят служителите

149

Снимка: Shutterstock

Стартирате бизнес, който започва да жъне успехи и да се разраства. В даден момент трябва да направите следващата крачка и да наемете служители. И изведнъж се превръщате от собственик на бизнес във водач и мениджър. Това поражда предизвикателства.

Представям ви 7 мениджърски практики, които обезателно трябва да изкорените. Запитайте се дали ги прилагате, защото те определено могат да засегнат екипа ви и да ви костват ценни кадри, ефективност и приходи:

1. Не сте внимателни при наемането на служители

Няма съмнение, че качеството на организацията ви е тясно свързано с качеството на хората, които наемате. Като консултант и професионален оратор виждам много хора, които нямат ясен и селективен процес на интервюиране. Като че ли просто бързат да запълнят свободната позиция.

Изградете си процес, който да включва няколко интервюта с различни интервюиращи, и бъдете внимателни относно критериите, които използвате при избора.

2. Критикувате грешките, без да хвалите успехите.

Докато бях вицепрезидент в корпоративна Америка, всеки път, когато срещнех някой служител, той ме питаше какво не е наред. Аз обяснявах, че всичко е наред и че просто искам да поговорим.

Разбрах, че опитът на персонала с ръководството на компанията бе ограничен до воденето на разговори, когато някой служител е сгафил, но не и когато е направил нещо както трябва. От първостепенно значение е да давате обратна връзка на хората си както за добрата работа, която вършат, така и за областите, в които е нужно да се усъвършенстват.

още от Мениджмънт
19
Сряда
Декември