3 причини да прочетете „Изкуството да убеждаваш“ на Даяна Каууд

3 причини да прочетете „Изкуството да убеждаваш“ на Даяна Каууд

3 причини да прочетете „Изкуството да убеждаваш“ на Даяна Каууд

Бестселърът на бизнесконсултанта и световноизвестен коучинг експерт Даяна Каууд „Изкуството да убеждаваш“ е вече на българския пазар под печата на издателство „Световна библиотека – София“.

Ето три причини, поради които си струва да се запознаете с това полезно четиво:

Причина №1: Ключовите умения за всеки мениджър и лидер са синтезирани само в 168 страници!

Понякога важните неща могат да бъдат казани кратко и ясно - на това залага Даяна Каууд в „Изкуството да убеждаваш“. Освен, че в рамките на тази практична книжка ще се запознаете с основните теоретични принципи, заложени в модела на успешното поведение, ще научите и много стратегии и хитрини за това как да въздействате на своите подчинени, как да изградите истински ентусиазиран екип около дадена цел и как да общувате с колеги и подчинени в извънработно време по начин, по който предразполагате за сътрудничество и добри отношения и в работна среда.

Специално място е отделено на жените-мениджъри, за които Каууд предлага практически приложима система за по-лесно печелене на популярност и авторитет, както и за преодоляване на вътрешните страхове и съмнения.

Никакви сложно завъртени формулировки и общи приказки – всичко е описано ясно като едно, две, три.

Причина №2: „Онзи“ служител...

Във всяка компания има поне един служител, който, макар да е добър специалист в областта си, не е особено мотивиран, не се сработва с екипа, рядко изказва мнение или пък ако го прави, то е деструктивно. Такива личности пречат на ефективността на работата на целия екип, а също и стабилно подкопават вашия авторитет.

Даяна Каууд отделя цяла глава на този проблем, като предлага нестандартни решения за справяне със ситуацията. Авторът изхожда от позицията, че всъщност самият мениджър има някакво вътрешно нежелание да се заемете с „лошите“ си служители, често от страх или скептицизъм, и това е основната пречка към постигането на някакъв консенсус. Веднъж преодолели себе си и погледнали с непредубедени очи на вашите подчинени, то можете да продължите четенето с интересните подглави, озаглавени „Въпрос на принцип“ и „Въпрос на компетентност“, които ще ви дадат практически съвети как да въздействате и на най-големите „терористи“ във вашата организация.

Причина №3: Защото целите са не по-малко важни от убеждаването.

Каква е ползата да убедите служителите си в своите идеи, ако сте поставили изначално грешни цели? Значително място в книгата е посветено на определянето на разумни цели – конкретни, измерими и най-важното, постижими. Написано по този начин звучи елементарно, но съобразявате ли се наистина с всички фактори на вътрешната и външната среда на организацията? Измервате ли правилно способностите на своите служители?

Каууд ще ви подскаже основните компоненти на истински добрата цел и капаните, в които можете да попаднете, поставяйки разнообразни задачи на своите служители. А оттам е лесно - правилната цел и умението да убеждавате ще ви водят уверено през лабиринта на успеха.

Поръчайте „Изкуството да убеждаваш“ с 25% отстъпка от е-книжарница E-zona.bg!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ