Рекламна поредица отразява объркания, труден живот на младия човек в офиса

Рекламна поредица отразява объркания, труден живот на младия човек в офиса

Рекламна поредица отразява объркания, труден живот на младия човек в офиса

Забавляваш се и учиш в тийнейджърските години. Даваш всичко от себе си, за да запишеш мечтаната университетска специалност. Приемат те и се сдобиваш с желаната диплома. След това идва време за първата работа - в офис. И тогава вместо да си щастлив, идват трудните моменти, разочарованието.

Монотонност. Липса на достатъчно пари, за да се издържаш. Усещането за пропиляване на живота между четирите офисни стени; усещането че си завързан, че си в капан - на тези неща акцентира нова книга, издадена в Щатите - "Quarter Life Poetry: Poems for the Young, Broke & Hangry". Авторката Саманта Джейн обръща внимание на кризата на 25-32-годишните - едно от привидно лесните, но всъщност доста трудни времена в живота. 

Вижте още: Краят на 20-те години е най-трудното житейско време 

Книгата се рекламира с поредица от кратки клипове, която точно отразява противоречията в живота на младите работещи хора на тази възраст, посочва сп. Quartz. 

В рекламите участва самата Саманта Джейн - на 26 години тя е арт директор на свободна практика, работещ по проекти на рекламната агенция MullenLowe в Лос Анджелис. Филмите отразяват екзистенциалните мисли на младия човек, който се ориентира в работната обстановка, включително фалшивото щастие, което днес той излъчва в профилите си в социалните мрежи. 

Джейн привлече внимание в Щатите през миналата година с профила си в Instagram, който отразява темата за кризата в живота на младия човек в офиса - “quarter-life #struggle”. Нейни кратки стихове от четири реда, подкрепени от снимки и илюстрации, станаха хит, споделян многократно. Книгата й е продължение на творчеството да отразява проблемите и размислите на възрастта си. 

Рекламите са дело на агенцията MullenLowe.

"За всички тези спотове съм доста тъжна да призная, че са 100% автобиографични, освен хумора, защото нищо от това не беше така забавно когато реално се случваше", разказа Саманта пред Adweek. "Наистина се надявам хората да почувстват, че не са сами", казва тя. 

 

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ